in ,

Новий Lexus NX підключили до розетки: всі подробиці про перший плагін-гібрид марки

На ринку компактний кросовера Lexus NX другого покоління з’явиться до кінця літа.

Кросовер Lexus NX, доступний на українському ринку з осені 2014 року, змінив покоління та став першим в історії марки підключаємим гібридом. Друге покоління моделі (заводський індекс AZ20) побудовано на «тойотівській» модульній платформі TNGA GA-K, яка використовується Toyota RAV4 та Toyota Camry, тоді як «перший» Lexus NX базувався на архітектурі Toyota New MC platform.

Зовнішність кросовера розроблена у фірмовій стилістиці Lexus: величезна радіаторна решітка з хитромудрим малюнком, складна оптика та пластика кузова. Про будь-які зміни габаритів не повідомляється. У актуального NX з колісною базою 2660 мм вони становлять 4630 х 1845 х 1645 мм.

Салон кросовера другого покоління укомплектований 7,0-дюймовою цифровою панеллю приладів та новою мультимедійною системою Lexus Interface з дисплеєм діагоналлю 9,8 дюйма. За доплату запропонують 14-дюймову «мультимедійку» та проекційний дисплей діагоналлю 10 дюймів.

На ринку новий Lexus NX запропонують у чотирьох модифікаціях (двох бензинових та двох гібридних): NX250, NX350, NX350h і NX450h +. Базова версія NX250 отримала 2,5-літровий «атмосферник» потужністю 203 к.с., NX350 – 2,4-літровий турбомотор на 275 к.с. Коробка в обох випадках – восьмиступінчастий «автомат». Привід – передній або повний.

Версія NX350h – це паралельний гібрид (ДВЗ та електродвигун механічно з’єднані з колесами за допомогою диференціалу, який забезпечує можливість їх роботи як окремо, так і спільно). Силова установка такого кросовера складається з 2,5-літрового бензинового мотора і двох електродвигунів (по одному на осі). Сукупна віддача агрегатів- 239 к.с. Привід – повний.

Топова модифікація NX450h + – перший гібридний Lexus з можливістю підзарядки від мережі. Силова установка цієї версії уніфікована з Toyota RAV4 PHEV: 2,5-літровий бензиновий мотор, електродвигун та літій-іонна батарея. Сукупна віддача силової установки – 306 к.с. З них 178 к.с. генерує ДВЗ. Привід – повний. Запас ходу на електротязі – 58 км. Від вбудованого зарядного пристрою на 3,3 кВт батарея кросовера заряджається до 100% ємності за 4,5 години, від зарядки на 6,6 кВт – за 2,5 години.

За доплату для гібридів доступний спортивний пакет F Sport, який передбачає адаптивну підвісу та 20-дюймові колісні диски оригінального дизайну.

Новий Lexus NX стандартно укомплектований комплексом безпеки Lexus Safety System + 3.0, який окрім звичних моніторингу «сліпих» зон, екстреного автоматичного гальмування, контролю за рухом по смузі та інших технології попередніх версій + 2.0 і 2.5 включає екстрене автоматичне коректування керма для запобігання ДТП.

Вартість кросовера Lexus NX воторого покоління поки не озвучена.

Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota Mirai і Lexus LS отримають автопілот другого рівня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Перший в світі: до виходу в море готується електричний контейнеровоз Yara Birkeland

Водії не потрібні: Huawei розпочав розробку повністю автономного автомобіля