in

Нові батареї, шість «гігафабрик» та власна зарядна мережа: оголошено основні цілі Volkswagen

Volkswagen Group планує швидкий та масштабний розвиток електричного напрямку.

Volkswagen Group озвучив стратегію подальшого розвитку «електричного» напряму. Як стало відомо під час двогодинного заходу Power Day, основні зусилля концерн направить на здешевлення акумуляторів для електромобілів. Зокрема, за рахунок скорочення витрат на їх виробництво.

Також в планах концерну будівництво кілька батарейних заводів по всьому світу, розширення власної мережі зарядних станцій та перехід на твердотільні батареї. Кінцева мета – подолання двох найбільших перешкоди на шляху масового впровадження електромобілів, тобто створення електромобілів з великим запасом ходу та більш коротким часом зарядки.

Перехід автомобільної галузі на електроенергію вимагає створення більш потужних, довговічних та дешевих батарей. Розвиток акумуляторних технологій справа витратна, як по ресурсах, так і за часом. Багато виробників вже оголосили про перехід на електротягу і роблять перші кроки в цьому напрямку, але Volkswagen планує зробити все швидко.

Як заявив під час конференції генеральний директор VW Group Герберт Дісс, трансформація концерну буде швидкою, безпрецедентною та «масштабнішою, ніж все, що галузь бачила у минулому столітті».

У 2023 році VW планує випустити нову уніфіковану конструкцію своїх акумуляторів з призматичними елементами, які будуть встановлюватися на автомобілях всіх брендів концерну,  до 2030 року новими батареями комплектують 80% електромобілів VW.

Як заявив член ради директорів Volkswagen Group Томас Шмалл, вартість виробництва акумуляторів буде нижче 100 за 1 кВт•год, що дозволить електромобілям зрівнятися в ціні з бензиновими аналогами. В цілому концерн планує «поступово» знизити витрати на акумулятори в сегменті початкового рівня до 50%, а в сегменті масових продажів – до 30%.

До 2030 року концерн планує відкрити в Європі шість заводів з виробництва акумуляторних елементів. Перші два побудують в Зальцгіттері, Німеччина, та Шелефтео, Швеція. Третій завод відкриють в Іспанії, Португалії чи Франції, четвертий – у Східній Європі. Сумарна виробнича потужність «гігафабрик» складе 240 гігават-годин на рік.

Також в планах розширення «європейської» зарядної мережі для електромобілів: 18000 громадських пунктів швидкої зарядки до 2025 року. Партнерами VW в цьому проекті стануть транснаціональна нафтогазова компанія BP (Великобританія) і провідні європейські комунальні підприємства Enel (Італія) і Iberdrola (Іспанія). Інвестиції складуть біля 400 млн євро.

Починаючи з 2022 року, всі автомобілі концерну на модульній платформі MEB отримають функції двобічної зарядки. Йдеться про майбутні електомобілі ID-лінійки та деякі моделі Audi, Seat та Skoda.

Компанія також представила робота-зарядку для електромобілів, призначеного для власників автопарків. Ряд продуктів VW планує запропонувати й звичайним власникам автомобілів. Серех них домашня система накопичення енергії та мобільний зарядний пристрій для електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen відмовиться від стороннього програмного забезпечення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Дніпрі раритетну пожежну машину ПМЗ-2 обладнали двигуном від Porsche: що з цього вийшло

Не виправдав сподівань: ще один інвестор зменшить свою частку в стартапі Nikola Motors