in ,

Нова віха в автосвіті: Audi анонсували електричний безпілотник Grandsphere

Audi анонсувала прем’єру концептуального електричного ліфтбека Grandsphere 4-го рівня автономності.

Презентація концепту, який у компанії називають «новою віхою у автосвіті», відбулася під час спеціального онлайн-заходу, а повноцінна прем’єра запланована в рамках мотор-шоу IAA у Мюнхені 6 вересня. Завдання Audi Grandsphere – демонстрація дизайну та технологій, які у подальшому використовуватимуться у нових моделях німецької марки. Сам же ліфтбек так і залишиться концептом.

Передню частину Grandsphere прикрашають радіаторна решітка Singleframe з особливим малюнком, тонка світлодіодна оптика, що нагадує прищулене котяче око та підсвічений логотип Audi на «носі». Такий же логотип є й на дверях багажного відділення, на які «перетікають» довгі тонкі смуги задніх ліхтарів. Величезний панорамний дах концепту закінчується досить масивним спойлером, що нависає на вузьким заднім склом.

Місце традиційних бічних дзеркал заднього виду зайняли невеликі камери, які транслюють картинку на салонні монітори. Широкі розсувні двері відкриваються автоматично, як тільки система розпізнає власника. Дверних ручок, як таких, у Grandsphere немає. Також розкішному ліфтбек дісталися гігантські колісні диски.

У довжину шоу-кар досягає 5,35 метрів. Розмір колісної бази – 3,19 метра. Такими параметрами не може похвалитись навіть подовжена версія Audi A8.

Салон з посадочною формулою 2х2 укомплектовано двома окремими передніми кріслами та двомісним диваном. Управляти системою клімат-контролю можна жестами, датчики знаходяться у дверях.

Але головна «фішка» Audi Grandsphere – система автономного управління 4-го рівня, що дозволяє автомобілю в певних умовах і при наявності якісної розмітки справлятися з усіма завданнями самостійно. При необхідності водій може перебрати управління на себе, скориставшись висувними педалями та рульовим колесом.

Концепт побудований на електричній платформі PPE і обладнаний двома електродвигунами (по одному на осі), загальною потужністю 720 к.с. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год – 4 секунди.

Літій-іонний акумуляторна батарея ємністю 120 кВт•год забезпечує запас ходу 750 км. Від швидкісної зарядної станції всього 10 хвилин батарея ліфбека поповнюється на 300 км шляху.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобілі Audi збережуть фірмову решітку радіатора.

За матеріалами: Audi

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Кількість електромобілів в Україні перевищила 30 000 одиниць: рейтинг найпопулярніших моделей

Від €20 000: Volkswagen планує випуск бюджетного електрокросовера