Прем’єра першого водневого автомобіля Great Wall відбудеться до кінця 2021 року.
Китайський концерн Great Wall Motor (GWM) представив стратегію розвитку водневих технологій, яка відображає прагнення китайців до лідерства на ринку паливних технологій.
GWM має намір охопити весь «водневий ланцюжок» від виробництва водню до застосування, включаючи зберігання, транспортування та заправку. При чому забезпечувати воднем китайці планують не тільки автомобільний, залізничний, водний та повітряний транспорт, а й промисловість і житлові будинки.
Що стосується автомобілів, то Great Wall має намір розвивати відразу три напрямки: електромобілі, гібриди та автомобілі на водневих паливних елементах. Першою водневою моделлю концерну стане «перший у світі SUV на водневих паливних елементах С-класу». Прем’єра та старт серійного виробництва моделі заплановані на 2021 рік.
Як обіцяють у GWM, блок паливних елементів буде володіти номінальною віддачею 150 кВт, піковою – 160 кВт та питомою – 4,2 кВт/л. Ці показники дозволять майбутньому кросоверу конкурувати з воднемобілем Toyota Mirai другого покоління.
Паливний «первісток» GWM буде побудований на водневій версії модульної платформи Lemon – Hydrogen Lemon з інтегрованими паливними елементами. Газоподібний водень буде зберігатися в балонах під тиском 70 МПа (700 бар), як і в інших сучасних серійних моделях на паливних елементах.
Як раніше повідомляв Autogeek, Great Wall почне випускати водневі позашляховики до кінця 2021.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: