Каліфорнійський технологічний стартап TuSimple продемонстрував роботу власних систем автономного управління для магістральних тягачів. Укомплектована ними вантажівка здійснила поїздку з міста Тусон, штат Арізона, до Далласу, Техас.
В організації експерименального рейсу брали участь постачальник овочів і фруктів Giumarra Companie та оптова компанія Associated Wholesale Grocers.
Практично всю відстань, а це 1450 км завантажений кавунами тягач подолав на автопілоті. До допомоги страхуючого водія, що перебував у кабіні, зверталися тільки на ділянках «першої та останньої милі». Цікаво, що виключення з процесу «людського фактору» дозволило скоротити час поїздки на 42%, зі звичайних 24 годин 6 хвилин до 14 годин 6 хвилин.
З переїздом із Тусону до Далласу безпілотник впорався на 10 годин швидше, ніж вантажівка з водієм.
Свій автопілот TuSimple класифікує як систему четвертого рівня – «mind off» або «широка автоматизація». Використання таких систем не вимагає від водія постійно слідкувати за дорогою. Втручання людини потрібне у виняткових ситуаціях. Водій може лягти спати та навіть покинути своє місце.
Обчислювальна платформа, на якій працює автопілот, обробляє до 600 трильйонів операцій на хвилину, що скорочуючи час реакції електроніки у 15 разів, у порівнянні з людиною.
Всю необхідну інформацію система отримує від датчиків, які сканують простір на 360 градусів навколо автомобіля та «бачать» на кілометр попереду у будь-який час доби та за будь-яких погодних умов.
Як раніше повідомляв Autogeek, опубліковано перші зображення електротягача Geely.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: