in

Не електромобілями єдиними: у Японії збудували потяг на водневому паливі

Не електромобілями єдиними: у Японії збудували потяг на водневому паливі

Перші випробування екологічно чистого локомотиву розпочнуться у березні 2022 року.

HYBARI – це абревіатура від Hydrogen-Hybrid Advanced Rail Vehicle for Innovation (воднево-гібридний удосконалений рейковий транспорт для інновацій). Проєкт водневого локомотива розробила японська залізнична компанія JR East.

Наразі для транспортування вантажів у сільських районах Японії компанія використовує тепловози на дизельному паливі, які щорічно викидають у атмосферу близько 2,5 млн. тонн вуглекислого газу. До 2030 року JR East планує знизити обсяги шкідливих викидів на 50%, а до 2050 року стати повністю вуглецевою-нейтральною.

Не електромобілями єдиними: у Японії збудували потяг на водневому паливі

Досягти поставлених цілей компанія розраховує шляхом заміни дизельних локомотивів водневими. Як відомо, двигуни таких транспортних засобів працюють за рахунок хімічної реакції між воднем, що зберігається у паливних баках, та атмосферним киснем. При цьому єдині викиди – чиста водяна пара.

Повідомляється, що розроблений спеціалістами JR East водневий локомотив HYBARI здатний проїхати 140 км. без дозаправки. Ходові випробування свого «зеленого» поїзда компанія розпочне вже у березні цього року.

Як раніше повідомляв Autogeek, воднемобіль Hyundai Nexo здійснив шестигодинний заїзд при мінусових температурах.

За матеріалами: 4pda

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Не електромобілями єдиними: у Японії збудували потяг на водневому паливі
Бюджетний електромобіль Volkswagen e-Up повертається на ринок

Бюджетний електромобіль Volkswagen e-Up повертається на ринок

Вибирайте модель, двигун та комплектацію за власним бажанням: OPEL запускає онлайн магазин автомобілів

Вибирайте модель, двигун та комплектацію за власним бажанням: OPEL запускає онлайн магазин автомобілів