in

Не більше 585 к.с.: FIA оголосила вимоги до болідів електричної гоночної серії FIA Electric GT

Не більше 585 к.с.: FIA оголосила вимоги до болідів електричної гоночної серії FIA Electric GT

Міжнародна автомобільна федерація FIA представила специфікації нової гоночної серії Electric GT.

FIA оприлюднила плани щодо впровадження повністю електричної категорії GT. За задумом, електромобілі Electric GT будуть схожі дизайном і характеристиками з існуючою серією GT3, але завдяки електричній начинці зможуть запропонувати більш високі підсумкові результати.

Відповідно до вимог, максимальна потужність силової установки (до чотирьох двигунів) болідів Electric GT не повинна перевищувати 430 кВт (585 к.с.). Це дозволить автомобілю масою 1,5 тони прискорюватися з місця до 100 км/год всього за 2,4 секунди та розвивати максимальну швидкість до 300 км/год.

Не більше 585 к.с.: FIA оголосила вимоги до болідів електричної гоночної серії FIA Electric GT

Батареї для болідів Electric GT повинні бути виготовлені з комірок Saft, дочірньої компанії Total.

«Спираючись на 100-річний досвід Saft в таких областях, як аеронавтика, космічні програми, оборона та автоспорт, Saft розробила спеціальні літій-іонні кишенькові елементи, оптимізовані для потреб нового класу», – йдеться у заяві FIA.

Максимальна ємність батареї встановлена на 87 кВт•год, але запас ходу не озвучений. При цьому акумулятор повинен підтримувати супершвидкісну зарядку потужністю 700 кВт, що дозволить під час піт-стопу поповнювати заряд на 60% ємності (трохи більше 52,2 кВт•год). За попередніми розрахунками, для цього знадобитися 4,5 хвилини. Хоча це не йде ні в яке порівняння з майже миттєвими піт-стопами F1 та замінами автомобілів у Formula E, технологія обіцяє дійсно хороші перспективи для автомобільної промисловості.

Не більше 585 к.с.: FIA оголосила вимоги до болідів електричної гоночної серії FIA Electric GT

За словами організаторів, для підзарядки болідів буде розроблена швидкісна зарядна мережа, яка в залежності від місця проведення, буде включати елементи постійної та тимчасової інфраструктури. Надалі гоночні зарядні технології планують впровадити у дорожні електромобілі, що дозволить заряджати батарею ємністю 70 кВт•год всього за 6 хвилин.

Точні терміни запуску нового чемпіонату, поки не озвучені. Раніше електромобілі вже брали участь у серіях GT. Так у 2018-2019 роках була серія Electric GT на базі Tesla Model S. Також була серія Jaguar I-Pace, яка проходила з Formula E.

Не більше 585 к.с.: FIA оголосила вимоги до болідів електричної гоночної серії FIA Electric GT

Як раніше повідомляв Autogeek, 12-річний українець позмагається за кубок FIA Karting Academy Trophy.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Не більше 585 к.с.: FIA оголосила вимоги до болідів електричної гоночної серії FIA Electric GT
Привертають увагу: у Києві встановили нові світлофори зі світлодіодним підсвічуванням

Привертають увагу: у Києві встановили нові світлофори зі світлодіодним підсвічуванням

Майже без камуфляжу: електрокросовер Volkswagen ID.5 показали на шпигунських фото

Майже без камуфляжу: електрокросовер Volkswagen ID.5 показали на шпигунських фото