in ,

На скейтборд-платформі: стартап Telo презентував електричний пікап розміром з Mini Cooper

Новий електромобільний стартап Telo із Каліфорнії заново винаходить пікап і вже представив свій перший проєкт – Telo MT1. У компанії його називають найефективнішою у світі електричною вантажівкою з можливостями спеднерозмірного пікапа. Порівняний розмірами з Mini Cooper SE, він, як стверджується, має ту ж функціональність, що і повнорозмірні вантажівки.

Стартап Telo – спільний проєкт експерта з тестових систем ADAS Джейсона Маркса та Форреста Нортона, який брав участь у розробці родстера Tesla. Перший являється генеральним директором, другий – технічним директором стартапу. Маркс володіє патентами на LiDAR, а Нортон – 15 патентами на акумулятори для електромобілів та їх зарядку.

Відділом дизайну керує Ів Бехар, який працював із брендами Samsung, L’Oreal, Puma та Prada. Його місія полягала у створенні компактного та максимально практичного автомобіля на основі скейтборд-платформи. Схоже, це йому вдалося.

Telo MT1 не має довгого капота, як у традиційних пікапів. Нижній край лобового скла починається практично біля вертикальної передньої панелі кузова. На місці переднього бампера – широка захисна пластина. Кабіна чотиридверна з п’ятьма посадковими місцями. Також пікап можна перетворити на восьмимісний мінівен. Більша частина кузова та деякі компоненти шасі планують виготовляти з армованого вуглецевим волокном пластику (CFRP).

Габаритна довжина Telo MT1 лише 3860 мм, що ідентично Mini Cooper SE. По ширині та висоті він порівняний із Audi Q4 E-Tron – 1854 та 1676 мм відповідно. Довжина вантажної платформи – 1524 мм. Дорожній просвіт – 254 мм. Вантажопідйомність – 726 кг. Тягове зусилля – 2994 кг. У стандартній комплектації обіцяні позашляхові шини та незалежна задня підвіска.

Telo MT1 комплектуватимуть двома електродвигунами сукупною потужністю 500 к.с. За підрахунками це дозволить вантажівці масою 1996 кг прискорюватися від 0 до 100 км/год за 4,0 секунди та розвивати максимальну швидкість 200 км/год.

Батарея ємністю 106 кВт•год забезпечить запас ходу 530 км та швидку зарядку від 20 до 80% за 20 хвилин. На початковому етапі будуть використовувати циліндричні акумулятори Samsung 2170, а пікап отримає підтримку стандарту зарядки в Північній Америці (NACS).

Пізніше планують використовувати запатентовані акумуляторні блоками «оптимізовані по простору». Це дозволить забеспечити тіж 530 км між підзарядками при невеликих розмірах батареї. У висоту вона буде лише 99 мм.

За попередніми даними, робочий прототип Telo MT1 буде готовий до кінця літа, але оформити бронювання можна вже зараз, внісши заставу у розмірі 152 доларів. Коштує «найефективніша у світі» електрична вантажівка 50 000 доларів США.

Товарний автомобіль може відрізнятися як зовні, так і технічно (усі дані попередні). Перші 500 пікапів стартап планує випустити до кінця 2025 року. Кожен автомобіль виготовлять вручну. Ще 10 000 автомобілів до кінця 2026 року для стартапу збере контрактний виробник. Але все ще може змінитись, на те це й стартап.

Як раніше повідомляв Autogeek, Chevrolet готує електричний пікап за $40 000.

За матеріалами: Telo

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Серійне виробництво електротягача Tesla Semi відкладається через проблеми з акумуляторами

Ілон Маск запросив Toyota приєднатися до нового стандарту зарядних розʼємів Tesla: слово за японцями