in

Можуть обманути: у BMW занепокоєні бажанням ЄС прийняти “фальшиве” законодавство для заборони ДВЗ

У 2022 році Європейський Союз сформував плани фактичної заборони продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року. Однак ці плани зазнали певних змін після того, як Німеччина та інші члени ЄС з великою автомобільною промисловістю тиснули на законодавців, щоб вони послабили законодавчий тиск на авто з ДВЗ.

Тепер генеральний директор BMW Олівер Зіпс заявив про можливість обману з боку керівних органів ЄС. За його словами, навіть якщо продажі нових автомобілів, що працюють на синтетичному паливі, будуть дозволені після середини наступного десятиліття, результат може бути таким же: фактична заборона на автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння. Це матиме величезні наслідки для всього світу, оскільки багато великих автомобільних гравців розташовані в Європі.

“В даний час є багато ознак того, що Єврокомісія прагне до фіктивного рішення, за якого заборона на двигуни внутрішнього згоряння пом’якшується просто шляхом нібито дозволу використання синтетичного палива. Однак, якщо нічого не робити для прискорення нарощування його виробництва, це було б навмисною забороною двигунів внутрішнього згоряння через чорний хід”, – зазначив Зіпс.

На відміну від більшості своїх конкурентів, BMW не наважувався встановлювати кінцеву дату для відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Мюнхенський автовиробник наполягає на тому, що смерть ДВЗ не повинна бути примусовою.

Цікаво, що баварський автовиробник при цьому продає електромобілів більше, ніж будь-коли раніше. За перші шість місяців року на електромобілі BMW Group припало 15,7% усіх поставок. Це більше порівняно з 12,6 відсотками, досягнутими за той самий період 2023 року.

“Найбільш вагомий внесок у захист клімату – це той, який ми можемо зробити сьогодні: іншими словами, кожна тонна CO2, яку ми можемо заощадити сьогодні, а не колись у майбутньому, має значення. Це також передбачає вимогливість і просування використання палива з низьким вмістом CO2, як-от електронне паливо, E25 або HVO100 – якомога швидше та якнайширше”, – додав топ-менеджер.

Нагадаємо, що E25 містить 25 відсотків етанолу та 75 відсотків бензину. Що стосується HVO100, то це гідроочищена рослинна олія без викопних речовин, вироблена з повністю відновлюваних джерел. Для розуміння Toyota продає Land Cruiser і Hilux у Західній Європі з дизельними двигунами, сумісними з HVO100. Toyota стверджує, що якщо паливо виготовляється з використаної рослинної олії, викиди CO2 на 90 відсотків нижчі порівняно зі звичайним дизелем.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, BMW відкликає одразу дві моделі електричних седанів через вади батареї.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Невтішна тенденція: продажі електромобілів у Німеччині в липні різко “впали”

Понад 50 мільйонів замін акумуляторів: у NIO розповіли про роботу інноваційного методу зарядки електромобілів