Французький автовиробник оновив хетчбек DS 4, тепер офіційно машину називають №4. У дизайні екстер’єру оновленого DS №4 стало ще більше рубаних ліній і гострих граней, радіаторні грати тепер пронизує світлодіодний пунктир, а оптика стала ще тоншою.
У салоні застосовуються нові оздоблювальні матеріали, змінилася графіка відображення показань на панелі приладів, а мультимедійна система зі збільшеним до 10 дюймів екраном відповідно до трендів підтримує штучний інтелект ChatGPT.
З оновленням DS № 4 позбудеться бензинових силових установок. На момент анонсу для моделі заявлено лише дві гібридні версії та одна електрична. Хетчбек початкового рівня комплектується “турботрійкою” об’ємом 1,2 літра та 28-сильним електромотором, інтегрованим у роботизовану коробку передач. Загальна віддача агрегатів – 145 кінських сил.
Альтернативою виступає плагін-гібрид зі 180-сильним бензиновим турбодвигуном на 1,6 л і електромотором на 110 сил, коробка передач – новий семиступінчастий “робот”, що прийшов на зміну восьмидіапазонному “автомату”. Сукупна віддача установки сягає 225 кінських сил, ємність батареї – 16,5 кВт*год. Такий гібрид проїжджає на електриці 81 кілометр.
Електрична версія має позначення E-Tense. До складу установки входять електромотор потужністю 213 кінських сил та батарея на 58,3 кВт* год, що забезпечує дальність ходу до 450 км за циклом WLTP. Зарядка від 20 до 80 відсотків займає півгодини, а до списку оснащення входить тепловий насос, що дозволяє економити електроенергію, яка витрачається на обігрів або охолодження салону.
У Європі продажі оновленого DS №4 почнуться до кінця року, ціни оголосять ближче до запуску, випускатиме новинку завод Opel у Рюссельсхаймі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі DS отримали підтримку ChatGPT.