in

Мімімішність зашкалює: Nissan винайняв котиків для просування свого міського автомобіля

До рекламної кампанії кей-кара Nissan Dayz підключилася японська мережа котячих кафе.

Компанія Nissan об’єдналася з мережею котячих кафе із Йокогами, щоб просувати кей-кар Nissan Dayz. У кав’ярнях, відвідувачі яких люблять потягувати лате в компанії десятків кішок, з’являться міні-копії кей-кара. Таким чином, виробник планує популяризувати модель, добре знайому за межами країни, як учасниця «дизельного скандалу», й на рідному ринку.

В Японії Nissan Dayz коштує від 12 590 доларів США і за цю досить скромну суму пропонує набір найсучасніших систем безпеки. Уже в базовій модифікації кей-кар укомплектований системою автоматичного екстреного гальмування при лобовому зіткненні, системою попередження про виїзд зі смуги руху, функціями виявлення пішоходів та перемикання дальнього світла на ближній.

Топовим модифікаціям крім усього вище перерахованого дісталися система допомоги при парковці Nissan Around View і «автопілот» ProPilot з адаптивним круїз-контролем та центруванням смуги руху.

Кей-кар Dayz другого покоління укомплектований гібридною силовою установкою, яка складається з 0.7-літрового мотора та електродвигуна. Сукупна потужність установки – 64 к.с.

Як раніше повідомляв Autogeek, хмарочос Бурдж-Халіфа став найбільшим рекламним щитом.

По матеріалах: Autoblog.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вакансія дня: General Motors шукає 3 000 програмістів для розробки електромобілів

Перше випробування: електричний костюм від BMW здатен розганятися до 300 км/год – відео польоту