in ,

Менший за XC90, але більший за XC60: Volvo випустить ще один електрокросовер

Виробництво «проміжної» моделі налагодять на новому заводі марки у Південній Кароліні.

Перші товарні зразки нового електрокросоверу, відомого під внутрішньозаводським позначенням V546, зійдуть з конвеєра на початку 2025 року. Як повідомило видання Automotive News з посиланням на власні джерела в компанії, розробка «проміжної» моделі вже ведеться.

Очікується, що зовні новинка буде схожа на концепт Volvo Recharge, що продемонстрував стилістику майбутніх електромобілів марки. Під час створення вигляду шоу-кара акцент було зроблено на аеродинаміку. Як було заявлено під час презентації, у конструкції Recharge були використані інноваційні деталі дизайну, що згладжують повітряний потік, новий дизайн колісних дисків, нижчий дах і вертикальніша задня частина.

За інсайдерською інформацією, V546 збудують на новій електричній платформі та оснастять передовими системами допомоги водієві. Якими саме не уточнюється.

Для інформації, Volvo XC90 – семимісний кросовер довжиною 4810 мм. Виробництво моделі першого покоління було запущено у 2007 році. Актуальне, друге покоління кросовера поставили на конвеєр у лютому 2015 року, а перші поставки клієнтам розпочалися наприкінці весни. Цікаво, що стартову версію First Edition розпродали ще на початку вересня 2014 року, через кілька днів після офіційної прем’єри. Усі 1927 автомобілів розкупили за 47 годин. Кількість кросоверів початкової серії було визначено роком заснування компанії.

Компактний Volvo XC60 (габаритна довжина – 4690 мм) вийшов у 2008 році і був найбільш продаваною моделлю марки у 2009-2015 роках. Наразі на ринку представлено друге покоління моделі, серійне виробництво якого розпочалося у квітні 2017 року. Як і старший XC90, «компакт» побудований на платформі SPA китайської Geely Group, яка у 2010 році купила Volvo Cars у компанії Ford Motor.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volvo Cars і Northvolt побудують у Швеції завод із виробництва акумуляторів за 3 млрд доларів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електромобілі BMW iX «озброяться» фінським додатком для паркування та маневрів

Formula E повертається до Мехіко: що потрібно знати про 3-й раунд нового сезону електроперегонів