Нове дослідження показує, що електромобілі можуть скоротити викиди від зносу гальм до 83% завдяки рекуперативному гальмуванню та керуванню однією педаллю.
Гальмівний пил має високий вміст міді, і тому він навіть шкідливіший, ніж сажа від дизельного палива. Гальмівні колодки в електромобілях служать набагато довше, ніж у авто з ДВЗ.
Електромобілі мають точно таку ж фрикційну гальмівну систему, як і автомобілі з бензиновим двигуном, але оскільки вони покладаються на свої двигуни для уповільнення, їм не потрібно так часто тиснути на колодки, щоб сповільнитись.
Обмеження викидів гальмівного пилу є важливим, оскільки він складається з мікроскопічних частинок, які легко потрапляють у повітря та легені. Сучасні гальмівні колодки, на щастя, більше не містять азбесту, відомого канцерогену, але вони мають високу концентрацію міді та інших елементів, які становлять серйозні проблеми для здоров’я.
Дослідження, опубліковане цього року в журналі Particle and Fibre Toxicology, мало досить тривожні висновки щодо того, наскільки шкідливий гальмівний пил для людини. Тверді частинки “зі збагачених міддю неазбестових органічних та керамічних гальмівних колодок” викликають запалення легень, а також рак та легеневий фіброз.
Той факт, що гальмівні колодки електромобілів використовуються набагато менше, ніж у автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння, підтверджується тим, наскільки довше вони служать.
Нещодавнє дослідження, що фінансувалося Європейським Союзом і опубліковане EIT Urban Mobility, показало, що електромобілі потенційно можуть викидати до 83% менше гальмівного пилу, ніж типовий автомобіль на бензині. При цьому для плагін-гібридів викиди від зносу гальм на 66% нижчі, ніж у авто з ДВЗ.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis розпочне виробництво електродвигунів в Угорщині.