in

Mazda шукає альтернативу електромобілям: японці схиляються до поновлюваних видів палива

Mazda стала першим автовиробником у світі, що приєднався до альянсу eFuel, створеного німецькими асоціаціями UNITI-Kraftstoff GmbH та UNITI Bundesverband mittelständischer Mineralölunternehmen e.V. для просування поновлюваних видів палива.

У сфері інтересів альянсу біопаливо та синтетичне пальне, яке багато хто розглядає як альтернативу електромобілям.

До 2030 року Mazda планує пропонувати електрифіковану або повністю електричну модифікацію кожної своєї моделі. У той же час компанія ще довгі роки планує використовувати традиційні двигуни внутрішнього згоряння.

До Mazda про перехід на синтетичне паливо заявила компанія Porsche. Крім того, з 2023 року на синтетичне паливо повинна перейти Формула 1.

Синтетичне паливо виготовляють на хімічних заводах з атмосферного вуглекислого газу та водню.

При цьому кількість парникового вуглекислого газу, яка викидається в атмосферу, дорівнює тій, що поглинається заводом.

Таким чином, при використанні синтетичного пального частка СО2 в атмосфері не змінюється, але за умови, що саме хімічне виробництво працює на чистій енергії.

Біопаливо отримують з рослинної сировини. Під час його спалювання виділяється та ж кількість СО2, що поглинається рослинами під час росту, але для отримання такого палива необхідні великі площі сільськогосподарських земель.

Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Mazda MX-30 випробували на «лосиний тест».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

2,141 млн електромобілів за рік: підведено підсумки 2020 року

На електромобільному ринку України «заміна»: Chevrolet Bolt обійшов багаторічного лідера Nissan Leaf