Група з 3882 дилерів надіслала президенту США Джо Байдену листа з проханням уповільнити темпи просування та продажу електромобілів у майбутньому. Вони посилаються на низку занепокоєнь, які може вирішити його адміністрація.
У листі від 28 листопада 2023 року дилери кажуть, що, хоча електромобілі ідеально підходять для багатьох людей, “попит сьогодні не встигає за великим потоком електромобілів, які надходять до наших дилерських центрів”. У листі також йдеться про те, що правила продажів є нереалістичними на основі поточного та прогнозованого попиту клієнтів.
В очах дилерів основна проблема розвитку електромобілів полягає у слабому розвитку зарядної інфраструктури. Зазначається, що клієнти, які не мають можливості заряджатись вдома, змушені покладатися на загальнодоступну мережу.
Крім того, дилери зазначають, що деяким клієнтам доводиться мати справу з поганою погодою, яка може зменшити радіус дії, інші стикаються з відсутністю електрозарядок на трасах, бо змушені їздити далеко, а третім доводиться буксирувати причепи, що теж суттєво знижає запас ходу.
Але варто пам’ятати, що дилери не лише піклуються про своїх клієнтів. Вони щорічно інвестують десятки мільйонів доларів у лобіювання, спрямовані на вплив на земельні норми, ліцензування, а останнім часом і на заборону прямих продажів. Їм справді не подобається конкуренція, і вони охоче витрачають кошти, щоб не втратити у майбутньому.
Дослідження показують, що сама дилерська націнка спричинила 35-60% усієї інфляції, пов’язаної з ростом цін на автомобілі в США.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Джо Байден випробував перший в світі електричний позашляховик Hummer.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: