in

Київський політех почне готувати спеціалістів із проектування електромобілів та електробайків

Студенти Київського політехнічного університету імені І. Сікорського займуться розробкою нових моделей електричних байків і автівок. 

Робити це молодь буде на базі новоствореного RnD-центру (Research&Development), який отримав найсучасніше  програмне забезпечення.

Доцентка кафедри конструювання верстатів і машин ММІ Оксана Юрчишин порівняла RnD-центр з гуртожитком на базі студенти з різних напрямів навчаються співпрацювати й застосовувати теоретичні знання. Разом з цим вони можуть ще й отримувати додаткові бали за свою роботу. 

“Надалі плануємо дати можливість студентам оформлювати свою роботу в цьому центрі як частину курсового проєкту”, – зазначила вона.

Зараз в центрі працює 20 студентів з різних факультетів ФЕА, ФЕЛ, ММІ. У розробці є декілька проєктів новітніх транспортних засобів. Це утилітарний вантажний байк, байк преміум-класу, трицикл, вантажний автомобіль, а також багатофункціональний транспортний засіб, який можуть використовувати люди з інвалідністю.

В майбутньому планується запуск у виробництво винаходів, які спроектують студенти, та вихід з ними на ринок. RnD-центр створили у співпраці з компанії Delfast, і студенти зможуть отримати можливість проходити на її базі стажування.

“Це комплекс програм SOLIDWORKS для автоматизованого проєктування – як дизайну, так і файлів для виробництва, зокрема тих, що їх “розуміє” верстат”, – пояснив головний інженер компанії Delfast й куратор студентських розробок Сергій Гончаров

Як раніше повідомляв Autogeek, житель Хмельницького – 20-річний Євген Богачук сконструював електричний велосипед, на якому їздить по місту. Байк, який важить 58 кілограмів, може розігнатися до 60 км/год, а заряджається всього за п’ять годин.

По матеріалах: kpi.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Відео дня: Tesla примерзла до порта зарядки – що довелось робити власнику

Hello Fuel Economy! Легендарний позашляховик Hummer відродять у електричній версії