Toyota оголосила прийом попередніх замовлень на новий RAV4 Plug-in Hybrid.
Toyota представила плагін-гібридну версію кросовера RAV4 – RAV4 Plug-in Hybrid. Від свого гібридного побратима новий флагман відрізняється металізованою декоративною вставкою на передньому бампері, затемненою решіткою радіатора й передніми фарами та 19-дюймовими колісними дисками особливого дизайну. Місце підключення зарядного пристрою приховано під кришкою на задньому правому крилі. Окрім звичних відтінків, автомобіль доступний у новому кольорі – Emotional Red («Пристрасний червоний).
Салон укомплектований спортивними сидіннями, оббитими комбінованою шкірою. У стандартній комплектації усі сидіння з підігрівом, передні – з електроприводом. На панелі приладів індикатор температури двигуна замінено на відображення рівня зарядки акумулятора. Інші специфічні дані про Plug-in Hybrid відображаються на 9,0-дюймовому дисплеї мультимедійної системи Toyota з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. Також необхідна водієві інформація виводиться на кольоровий проєкційний дисплей на лобовому склі.
Ефективна система кондиціонування включає функцію клімат-контролю S-FLOW, що скеровує нагрівання та вентиляцію лише на сидіння водія та пасажирів. Її ефективність регулюється згідно з вибраною температурою, температурою у салоні та кількістю сонячного світла всередині автомобіля.
Об’єм багажного відділення – 490 літрів. Максимальна маса причепа – 1,5 тони. Об’єм паливного бака – 55 літрів.
RAV4 Plug-in Hybrid побудований на модульній платформі GA-K та укомплектований тим же 2,5-літровим бензиновим двигуном Hybrid Dynamic Force, що й звичайний RAV4 Hybrid, але за рахунок підвищуючого перетворювача DC-DC, доданого до блоку управління живленням гібридної системи, зможе запропонувати значно більшу потужність – 185 к.с. (136 кВт) при 6 000 об/хв.
Допомагають ДВЗ два електромотори: передній – 182 к.с. (134 кВт), задній – 54 к.с. (40 кВт). Сумарна потужність силової установки – 306 к.с (225 кВт), що дозволяє плагін-гібриду прискорюватись від 0 до 100 км/год за 6,0 секунди та 10,0 секунд на електротязі.
RAV4 Plug-in оснащено новим літій-іонним акумулятором ємністю 18,1 кВт•год та номінальною напругою 355,2 В. Від швидкісної зарядної станції до 100% батарея заряджається за 2 год. 45 хв., від домашньої розетки – за 8 год.
За замовчуванням кросовер старує у режим електромобіля (EV). Запас ходу на електротязі – близько 75 км за циклом WLTP, максимальна швидкість – 135 км/год. Коли електричний пробіг закінчується, автомобіль автоматично перемикається в режим гібрида (HV). В цілому у розпорядженні водія чотири їздових режими. Окрім двох вище зазначених це автоматичний режим HV/EV (активується, коли автомобіль потребує додаткової потужності) та режим зарядки акумулятора під час руху (допомагає відновити рівень заряду акумулятора).
Система послідовного перемикання передач підкермовими пелюстками дозволяє водієві гальмувати двигуном. Додаткову допомогу надає система Deceleration Assist Control, яка автоматично збільшує гальмівний момент приводного двигуна при гальмуванні на спуску. Це забезпечує більш плавне водіння та менш інтенсивне використання гальм.
У стандартній комплектації RAV4 Plug-in система активної безпеки Toyota Safety Sense нового покоління та системи допомоги водію, серед них cистема попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування (Pre-Collision System), адаптивний круїз-контроль (Dynamic Radar Cruise Control) з системою розпізнавання та інформування про дорожні знаки (Road Sign Assist), попередження про з’їзд зі смуги руху (Lane Departure Alert) та система утримання у смузі руху (Lane Tracing Assist).
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota Highlander Hybrid представлено офіційно.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: