in

КП «Київтранспарксервіс» затвердив та оприлюднив вартість паркування в Києві: тарифи почали діяти з 1 липня

КП «Київтранспарксервіс» затвердив та оприлюднив вартість паркування в Києві: тарифи почали діяти з 1 липня

Вартість паркування у центрі столиці зросла у 3,5 рази.

З 1 липня «Київтранспарксервіс» збільшив тарифи на користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів. Відповідне розпорядження за номером №1459 від 25.06.2021 року опубліковано на офіційному сайті КМДА.

Зокрема, година паркування легкового автомобіля у I першій територіальній зоні від сьогодні коштує 35 грн, у II зоні – 25 грн, а у III – 5 грн. Нагадаємо, що ще вчора година стоянки у центрі міста коштувала 10 грн, у прилеглих до нього територіях – 7 грн.

КП «Київтранспарксервіс» затвердив та оприлюднив вартість паркування в Києві: тарифи почали діяти з 1 липня

Вартість одноденного абонементу (з 8:00 до 22:00) складає у I-III зонах – 390 грн; I-II – 350 грн; II-III – 250 грн; III – грн.

Вартість місячного абонементу (з 8:00 до 22:00 з першого по останній день місяця) складає у I-III зонах – 5733 грн; I-II зонах – 5145 грн; II-III зонах – 2940 грн; III зоні  – 882 грн.

На перехоплюючих майданчиках (III зона) вартість одного місця паркування складає:

  • до 1 години включно – 5 грн;
  • до 2 годин включно – 10 грн;
  • до 12 годин включно – 11 грн;
  • до 13 годин включно – 16 грн;
  • до 14 годин включно – 21 грн;
  • за добу – 22 грн.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Києві почали штрафувати за несплачене паркування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
КП «Київтранспарксервіс» затвердив та оприлюднив вартість паркування в Києві: тарифи почали діяти з 1 липня
Літаючий автомобіль Klein Vision здійснив перший в історії міжміський переліт

Літаючий автомобіль Klein Vision здійснив перший в історії міжміський переліт

Вуглецевий слід: скільки потрібно проїхати електромобілю, щоб стати «чистішим» за ДВЗ

Вуглецевий слід: скільки потрібно проїхати електромобілю, щоб стати «чистішим» за ДВЗ