in ,

Компанія Saleen нагадала про себе «вибуховим» електричним суперкаром

Компанія автогонщика Стіва Салена обіцяє «цикл вибухового зростання» та «нові, захоплюючі, перспективні продукти».

Два з них вже анонсовано. Це середньомоторний бензиновий спорткар Saleen S1, який дебютував ще у 2018 році на автосалоні у Лос-Анджелесі та безіменний електричний суперкар. Жодної інформації про останній в компанії не розкрили. Що стосується Saleen S1, то концепт був укомплектований 2,5-літровим чотирициліндровим турбомотором віддачею 450 к.с. Обіцяли, що агрегат зможе розганяти спорткар до 290 км/год.

На момент прем’єри орієнтовний цінник автомобіля складав 100 000 доларів. Наклад Saleen S1 залишився загадкою. На ринки Європи та США обіцяли постачати до 2000 одиниць на рік та «значну» кількість до Китаю. Але запустити спорткар у серію Saleen поки що не вдалося.

Бренд Saleen був заснований у 1983 році колишнім професійним гонщиком Formula Atlantic Стівом Саленом. На той момент компанія носила назву Saleen Autosport і займалася тюнінгом автомобілів Ford, в основному Ford Mustang. Останнім часом компанія також тюнінгує масові моделі General Motors та Toyota.

У 2017 році Saleen Automotive уклала угоду з китайським містом Ругао про створення компанії Jiangsu Saleen Automotive Technology. Спільне підприємство мало виробляти автомобілі Saleen у Китаї та продавати їх на місцевому ринку. Два з них – електричний сіті-кар та кросовер – були представлені у липні 2019 року, а вже у червні 2020 року китайська влада експропріювала підприємство й вислала його некитайських керівників та співробітників.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний суперкар Drako GTE за $1,25 млн стане ще дорожчим.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Українці відтепер можуть обирати зелені номери для своїх електромобілів онлайн: подробиці

Маркою володіє, але перевипуском не займається: український стартап Delfast спростував інформацію про відродження мопеду “Карпати”