in

Класичний Porsche 911 перетворили на електромобіль

Серед фанатів Porsche 911 саме покоління 993 вважається “останнім справжнім”, адже саме на ньому закінчилася історія двигунів повітряного охолодження Porsche. Британська фірма Everrati перетворила німецьку “легенду” на електромобіль.

Кузов донорського Porsche 911 “роздягається” та посилюється сучасними матеріалами. Всі зовнішні панелі у машин Everrati вуглепластикові, причому новий обвіс мімікрує під зовнішність дрібносерійної модифікації 911 Turbo S. Також встановлена ​​сучасна світлодіодна оптика та шильдики Everrati.

Інтер’єр електромода оброблений поєднанням шкіри та алькантари. Класична комбінація приладів перероблена для відображення показників електросистеми. Також на авто встановлено сучасний головний пристрій з невеликим екраном, навігацією та протоколом Bluetooth. Опціонально доступні високоякісна аудіосистема і крісла Recaro Sportster CS.

Вся електросистема розроблена самою компанією Everrati. На місці ДВЗ встановлений компактний електромотор потужністю 771 к.с., який передає всю тягу на задню вісь через редуктор з диференціалом підвищеного тертя. З місця до 97 км/год електромод розганяється за 3,3 с.

Цікаво, що маса оригіналу та електричного електромода однакова: 1497 кг. Навіть незважаючи на наявність у останнього тягової батареї ємністю 63 кВт*год. Цікаво, що акумулятор для збереження оригінальної розважування розділили на два блоки: один встановлений у передньому багажнику, а другий у моторному відсіку, над електродвигуном.

Повного заряду вистачає на 320 км пробігу, максимальна потужність зарядки – 100 кВт. В ідеальних умовах зарядка з 20 до 80% має зайняти близько 25 хвилин, передбачено і рекуперацію.

У компанії Everrati наголошують, що електрична конверсія повністю зворотна. Це дозволить повернути машину у вихідний стан, а також корисно для збереження залишкової вартості автомобіля. Електромод Everrati Porsche 911 Founders Edition буде випущений тиражем 9 екземплярів, ціна ще не оголошена.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche в Україні розпочинає співпрацю з GO TO-U.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Наймолодші – електромобілі: які авто у віці до 5 років купували українці у липні

Поблизу України: електромобіль Kia EV4 надійшов у виробництво