У німецькому концерні вважають, що ситуація з напівпровідниками дещо покращиться у другому півріччі 2022 року.
Напівпровідникова криза, яка накрила автомобільну галузь наприкінці 2020 року, виявилася не на стільки швидкоплинною, як на те розраховували деякі виробники. Наприклад, минулої осені у ЗМІ з’явилася інформація, що представники японського автопрому вважають, що проблема вичерпає себе у грудні 2021 року чи у січні 2022 року.
Як виявилося, у керівництві німецького концерну Daimler дотримуються іншої думки. Зі слів технічного директора компанії Маркуса Шефера, у першому півріччі 2022 дефіцит напівпровідників збережеться, що не дозволить виробникам наростити обсяги випуску автомобілів. Перших зрушень на краще варто очікувати у другій половині року.
За інформацією Reuters, через брак чіпів у жовтні 2021 року концерн Daimler випустив на 23,9% менше автомобілів, ніж роком раніше, а у листопаді – на 21,8%. Крім того, тисячі недоукомплектованих машин довелося зберігати на складах, чекаючи на поставки різних напівпровідникових компонентів.
Як раніше повідомляв Autogeek, напівпровідникова криза дісталася Японії.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: