Розкішний суббренд JAC та Huawei під назвою Maextro випустив ролик, порівнявши новий представницький седан із Mercedes-Maybach S-Class. Однак блогер, який називає себе Racing Frappuchino, засумнівався у чесних тестах: на його думку, випробування були ретельно зрежисовані, щоб показати китайську модель вигідному світлі.
Цікаво, що менеджменту JAC та Huawei це не сподобалося: юристи вимагали 140 тисяч доларів за шкоду ділової репутації. Maextro – розкішний бренд, створений зусиллями автовиробника JAC та IT-гіганта Huawei. Великий седан S800 ще не з’явився у продажу, а вже став фігурантом скандалу: вся справа в ефектній рекламі, яка видалася аудиторії неоднозначною. Racing Frappuccino розмістив на Weibo відеоролик з доказами того, що маркетологи Maextro навмисне вводять людей в оману.
Наприклад, сцена, в якій Maextro S800 не залишає слідів на воді та склі, а Maybach S-Class проїжджає з бризками та хрускотом – інсценування. Для ролика спеціально створили такі умови, щоб показати перевагу китайської новинки: за допомогою формул розрахували глибину калюжі, швидкість та інші параметри. Racing Frappuccino вважає, що говорити про переваги підвіски Maextro над німецьким конкурентом не можна.
Хто правий вирішить суд: Huawei вимагає з блогера 140 тисяч доларів за шкоду ділової репутації. Racing Frappuccino підготував зустрічний позов: він стверджує, що IT-гігант поширив чутки про його упередженість, після чого в соцмережах обрушилася лавина хейту. З корпорації блогер хоче стягнути 345 тисяч доларів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, людиноподібних роботів задіяли для збірки електромобілів Tesla.