Останній місяць прихильники Ілона Маска завмирають від кожної новини про мега-технологічного бізнесмена.
Bloomberg будує графіки катастрофи компанії Tesla – як не як п’ятнадцять років без прибутку, а спалювання кешу зі швидкістю ракет SpaceX примусять багатьох повірити в розрахунки аналітиків. Відставання темпів виробництва Model 3 і щомісячне оголошення Маском нових бізнес-ідей вже стає хворобливою традицією. Здається, Маску, який за чутками, ночує на підлозі свого заводу, сняться жахи і вони починають втілюватися у життя.
Весь квітень Ілон боровся за дві цифри – вартість акцій Tesla та кількість вироблених за тиждень Model 3. Гойдалка акцій досягала нижньої точки в $250 і поверталася назад до відмітки $300. І це все ще нижче, ніж вартість компанії в другій половині 2017-го року.
Вже скоро літо, а темпи виробництва найпопулярнішого електромобіля компанії Tesla далеко від обіцяних 5 тисяч авто в тиждень і досить багато моїх українських фоловерів уже не вірять, що отримають свою Model 3 за $35 тисяч хоча б на початку наступного року і задумуються про купівлю американки на вторинному ринку США. Але проблема в тому, що жоден американець ще не їздить на Tesla за 35. Ці моделі продають у преміум-комплектації вартістю від $50 тисяч, і поки є черга бажаючих першими пересісти на новинку, ми не побачимо бюджетної версії, принаймні до середини літа.
Але тепер, схоже, Ілон втомився годувати всіх обіцянками по Tesla, а мовчання на “занудні” питання журналістів тепер коштує дорого (миттєве падіння акцій після одного такого мовчання склало 26 відсотків) і вирішив вражати публіку своїми чудернацькими ідеями.
Так, на цьому тижні бізнесмен досить “серйозно” заявив, що планує відкрити фабрику солодощів і ця новина активно розносилася на просторах твіттера.
Що це, окозамилювання, невдала спроба піарників відволікти прихильників від основних проблем компанії чи спроба зібрати трохи кешу для Tesla?
Хмари згущуються над Фрімонтом, але це вже не вперше і мешканцям Bay Area не звикати, вони роблять свою справу за будь-якої погоди.
А ми поки одягаємо літні футболки In Musk We Trust і тримаємо кулаки за Ілона.
Олександр Крацов, CEO Electocars.ua