in

Як відмова від “теплих” опцій дозволить зекономити до 3,5 л палива на 100 км: поради від експертів

Як відмова від "теплих" опцій дозволить зекономити до 3,5 л палива на 100 км: поради від експертів

Для цього доведеться відмовитися от додаткового комфорту, який забезпечують функції підігріву.

Експерти німецького автоклубу ADAC підрахували, скільки літрів палива можна заощадити, якщо відмовитися від теплих опцій: підігріву сидінь, рульового колеса, зовнішніх дзеркал заднього виду, лобового та заднього скла.

Звичайно, мова йде не про пряме споживанні бензину, а про енергію, яку виробляє генератор, що приводиться в рух двигуном внутрішнього згоряння. Чим більше функцій комфорту активовано, тим вище витрата палива.

Для розрахунку витрат на бензину на ту чи іншу опцію експерти ADAC використали формулу, згідно з якою кожні додаткові 100 Вт потужності збільшують витрати на 0,1 літра на 100 км шляху.

Як відмова від "теплих" опцій дозволить зекономити до 3,5 л палива на 100 км: поради від експертів

Так підігрів кожного сидіння обходиться у додаткові 0,1 л, рульового колеса – 0,05 л, бічних дзеркал – 0,04 л, лобового та заднього скла – по 0,81 л. Ще 0,17 л «з’їдає» вентилятор обігрівача салону у середньому положенні. В сумі це 1.16 л на 100 км.

За розрахунками ADAC, у морози «теплі» функції збільшують витрату палива на 1,8 л, а якщо цими опціями користуються ще й пасажири – на 1,9 л. Найбільше – до 2 літрів бензину – витрачає додатковий обігрівач салону.

Як раніше повідомляв Autogeek, літні водії стали причиною активного впровадження систем допомоги водію в Японії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Як відмова від "теплих" опцій дозволить зекономити до 3,5 л палива на 100 км: поради від експертів
Volkswagen відкрив перший завод з переробки електромобільних акумуляторів у Німеччині

Volkswagen відкрив перший завод з переробки електромобільних акумуляторів у Німеччині

Електромобіль Ford Mustang Mach-E піддали радикальному тюнінгу: що з цього вийшло

Електромобіль Ford Mustang Mach-E піддали радикальному тюнінгу: що з цього вийшло