in

Volkswagen відкрив перший завод з переробки електромобільних акумуляторів у Німеччині

Новий завод Volkswagen Group зможе переработивать 3600 батарей в рік.

У німецькому Зальцгіттері відкрився перший завод Volkswagen Group з переробки акумуляторів. Цю відповідальність поклали на компанію Volkswagen Group Components, яка у концерні відповідає за акумуляторні системи.

Поки завод працює у тестовому режимі. На рік він зможе переробляти близько 3600 батарейних систем з літій-іонними осередками від електромобілів на платформах MEB (Volkswagen ID.3) та PPE (майбутній Porsche Macan EV), а також гібридів. Поки підприємство переробляє акумулятори тестових машин. Кожна батарея важить близько 400 кг. На даному етапі переробці підлягає до 70% від початкової маси, а у перспективі глибина переробки може досягти 90%.

Спочатку батареї повністю розряджають та розбирають. Потім окремі елементи перемелюють на гранули та висушують, отримуючи таким чином перероблені алюміній, мідь та пластик. Також у процесі переробки задіяна компанія-партнер, яка за методами гідрометалургії отримує «чорний порошок», який містить літій, нікель, марганець, кобальт та графіт. Надалі перероблену сировину повторно використовують у виробництві акумуляторів.

За оцінками аналітиків, на оптимізацію всіх процесів та масштабування лінії у концерну є час до кінця десятиліття, оскільки раніше очікувати збільшення кількості відпрацьованих акумуляторів не варто.

Переробка батарей – частина довгострокової стратегії Volkswagen Group щодо переходу до кліматичної нейтральності. За попередніми оцінками, кожна батарея ємністю 62 кВт•год з катодом з «переробки» дозволяє знизити викиди вуглекислоти на 1,3 тони.

Також концерн буде займатися розвитком зарядної мережі та розширенням лінійки електромобілів. До 2030 року у електричній лінійці Volkswagen Group буде 70 моделей. Через десять років їх сумарне виробництво має досягти 26 мільйонів. У досягнення цієї цілі концерн інвестує 35 млрд євро.

Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen планує судитися із Bosch та Continental через нестачу чіпів для автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

General Motors переведе всі заводи на поновлювані джерела енергії до 2035 року

Як відмова від “теплих” опцій дозволить зекономити до 3,5 л палива на 100 км: поради від експертів