in

Як в космічному кораблі: крісла в електромобілі Hyundai Ioniq 5 спроектували за стандартами NASA

Як в космічному кораблі: крісла в електромобілі Hyundai Ioniq 5 спроектували за стандартами NASA

Електромобіль Hyundai Ioniq 5 окрім змоги заряджатись при потужності струму 350 кВт має ще одну круту фішку – крісла, для розробки яких використовували технології NASA.

Розробка водійського крісла Ioniq 5 базувалась на дослідженні NASA під назвою “Оцінка нейтральної пози тіла на човниковій місії STS-57 (SPACEHAB-1)”, опублікованого в 2003 році.

Нейтральна поза тіла (NBP) – це постава, яку приймає людське тіло в умовах мікрогравітації. Вона вперше була задокументована NASA на початку 1970-х років, коли агенція досліджувала, як зробити космічні кораблі не просто безпечними, а зручними для космонавтів.

Як в космічному кораблі: крісла в електромобілі Hyundai Ioniq 5 спроектували за стандартами NASA

Фотографії, зроблені на борту першої космічної станції NASA – Skylab, показали, що кінцівки тіла автоматично прийматимуть певні кути щодо тіла.

Використана при проектуванні крісел технологія дозволить водіям відчувати меншу втому під час поїздки.

“Крісла Ioniq 5 безумовно натхненні концепцією NASA, але саме ергономічна інженерія Hyundai визначає параметри та виконання”, – зазначили в Hyundai.

Як раніше повідомляв Autogeek, на серпень в Україні намічено старт продажів електромобіля Hyundai Ioniq 5.

По матеріалах: carscoops.com.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Як в космічному кораблі: крісла в електромобілі Hyundai Ioniq 5 спроектували за стандартами NASA
510 Нм крутного моменту і 5 секунд до сотні: гібридний Chery Tiggo 8 отримає нову силову установку

510 Нм крутного моменту і 5 секунд до сотні: гібридний Chery Tiggo 8 отримає нову силову установку

Tesla здешевила автопілот електромобілів Model 3 та Model Y за рахунок радарів: ціну залишили ту саму

Tesla здешевила автопілот електромобілів Model 3 та Model Y за рахунок радарів: ціну залишили ту саму