in

Hyundai створив першу у світі систему “розумного” круїз-контролю: як це працює

Концерн Hyundai Motor Group створив перший у світі «розумний» круїз-контроль, заснований на методах машинного навчання.

Система під назвою SCC-ML зможе аналізувати поведінкові сценарії й таким чином навчатися.

Абревіатура SCC-ML розшифровується як Smart Cruise Control – активний круїз-контроль, та Machine Learning – машинне навчання. 

Від звичайних асистентів руху нова система відрізняється не лише можливістю підтримувати дистанцію до автомобіля, що знаходиться попереду, але ще може й навчатися на прикладі дій водія.

Відбуватися це буде за допомогою фронтальної камери та радара, які весь час будуть збирати інформацію про характер руху й будуть її передавати на основний комп’ютер.

Обчислювальна платформа разом зі штучним інтелектом буде аналізувати потоки даних і складати поведінкові сценарії, враховуючи при цьому дистанції до інших транспортних засобів, час реакцій на зміну дорожніх умов та швидкість. 

На базі цих параметрів система зможе створити близько 10 тисяч шаблонів, які дозволяють адаптувати круїз-контроль до будь-якої ситуації. 

При цьому потенційно небезпечні ситуації в системі зберігатися не будуть. Зокрема, під час руху містом система буде зменшувати дистанцію з автомобілем, який знаходиться попереду. А от до попереду на шосе з ростом швидкості відстань буде збільшуватися. 

Варто зазначити, що разом з асистентом обгону і зустрічного роз’їзду, який допомагає під час зміни смуги, нова система забезпечує Level 2.5-автономність за класифікацією SAE, тобто виступає поліпшеним варіантом звичайного круїз-контролю.

Як раніше повідомляв Autogeek, південнокорейський автовиробник Hyundai спільно з російською компанією Yandex представили результат своєї співпраці в сфері автономного транспорту.

За матеріалами: Green Car Congress

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Neptune – нове ім’я для водневих електромобілів Hyundai: в компанії пояснили вибір

Нова технологія виробництва дисків для авто збільшила їх міцність на 26%, а еластичність – на 190%