Електромобіль Tesla Model 3 випробували на трасі в Нюрбургринзі.
Автівка не мала встановленого пакету Track, а їхала лише з ввімкненим режимом треку.
Встановлення пакету Track передбачає заміну гальмівної рідини, встановлення високопродуктивних гальмівних колодок та 20-дюймові колеса Zero-G на шинах Michelin Pilot Sport Cup 2.
В свою чергу режим треку поліпшує продуктивність автівки, підвищуючи рівень охолодження силового агрегату та рекуперативної гальмівної сили. Також окремо система “слідкує” за передачею крутного моменту на обидві осі.
Model 3 Performance на Нюрбургринзі випробував гонщик Міша Чарудін. Він добре знайомий з цією трасою та їздив по ній не на одному десятку автівок, але за кермом електромобіля опинився там вперше.
В цілому професійний гонщик залишився задоволений автівкою, яка фактично не була готова до такого випробування.
Проте вже після першого кола гальмівні колодки виглядали так, ніби пройшли через подрібнювач. Через це гонщику доводилось стримувати автівку, щоб вона не злетіла з траси.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Unplugged Performance побудувала гоночний автомобіль на основі електричної Tesla Model 3. Автівка уже встигла встановити рекорд та готується до заїзду на Пайкс-Пік.
По матеріалах: autoevolution.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: