in ,

Great Wall презентує суббренд: у Китаї з’явився новий бренд електромобілів Saloon

Новий китайський бренд займеться випуском електричних та водневих автомобілів преміум-класу.

Офіційна презентація нового суббренду китайського концерну Great Wall Motors (GWM) відбудеться 19 листопада на Міжнародному автосалоні Гуанчжоу. Як повідомляється в офіційному прес-релізі компанії, «первістком» марки Saloon стане «перша у світі модель з чотирма лідарами, які втілюють у собі уявлення про майбутнє за допомогою технологій».

Судячи з опублікованих тизерів, йдеться про спортивний електричний фастбек у стилістиці 1990-х років. Силует автомобіля відрізняється безліччю прямих ліній з лінією талії, що простягла від «носа» до задніх ліхтарів. Цікаво, що від модних висувних дверних ручок дизайнери Great Wall вирішили відмовитися. У майбутнього серійного електромобіля вони звичайні.

Крім чотирьох лідарів, які дозволять Saloon зайняти лідируючу позицію серед китайських виробників електромобілів, «первістку» марки обіцяно нову батарею Dayu, представлену Great Wall Motor 29 червня цього року під час восьмого «фестивалю технологій» у Баодині. Тоді було заявлено, що нова батарея дозволить «ефективно вирішити проблему пожеж та вибухів унаслідок теплового розгону різних осередків хімічної системи». Також концерн GWM пообіцяв безкоштовно відкрити доступ до патентів на батарею для всієї автомобільної галузі.

Як заявив під час презентації Dayu віце-президент з досліджень та розробок компанії Great Wall Motor Лі Шухуей, у батареї використовуються потрійні 811 нікелеві комірки великої ємності й вона захищена десятками патентів на основні технології.

Щодо лідарів, то, як було заявлено у грудні 2020 року, автомобілі GWM використовуватимуть LiDAR від німецького постачальника Ibeo, зокрема, модель Ibeo NEXT. Такий лідар здатний передавати 256 000 пікселів на секунду з максимальною дальністю 250 метрів. На ринку перший електромобіль Saloon з’явиться у червні 2022 року та стане частиною реалізації стратегії розвитку Great Wall Motor.

До 2025 року китайський концерн планує продавати 4 мільйони автомобілів на рік у всьому світі, 80% з яких будуть на нових джерелах енергії. Раніше цього місяця GWM повідомив, що електромобільний бренд Ora, який йому належить, продав у жовтні 13 235 автомобілів, на 4% більше, ніж у вересні та на 65% більше, ніж у жовтні 2020 року. Загалом з початку року реалізовано 97 966 електромобілів Ora, на 207% більше ніж рік тому.

Як раніше повідомляв Autogeek, Great Wall готує новий електрокросовер у стилі ретро.

За матеріалами: cnevpost

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Нова акція WOGОНЬ: WOW-шанс виграти WOW-кросовер Opel Mokka

Представлено перший електромобіль Huawei: батарея на 200 кВт*год та автопілот