Китайська компанія Great Wall Motor планує стати одним з найбільших світових виробників автомобілів на паливних елементах.
Китайська корпорація Great Wall Motor планує до 2025 року стати одним з найбільших виробників водневих автомобілів Китаю. Свій перший водневий кросовер компанія офіційно представить ще до кінця цього року, а у 2022 році на зимових Олімпійських іграх у Пекіні дебютує електромобіль представницького класу на паливних елементах.
Протягом останніх п’яти років компанія інвестувала у розробку водневих технологій 2 млрд юанів ($305 млн). Зі слів засновника і голови правління Great Wall Motors Вей Цзяньцзюня, ще 3 млрд юанів ($457 млн) буде витрачено на розвиток водневого напряму у наступні три роки.
Воднева стратегія Great Wall Motor включає розробку і виробництво автомобілів на паливних елементах, та організацію поставок водню споживачам. Відомо, що основою для водородомобілів Great Wall Motor стане платформа L.E.M.O.N. власної розробки. Вона вже випробувана у кросовері Haval Jolion, представленому у вересні 2020 року на виставці Auto China 2020 у Пекіні.
Водневий напрямок вибрано пріоритетним й урядом Китаю. Як заявлено в опублікованому у листопаді 2020 року 15-річному плані великомасштабного впровадження транспортних засобів на нових джерелах енергії, Китай зосередиться на будівництві ланцюжків поставок паливних елементів та розробці водневих вантажівок і автобусів. У вересні минулого року президент КНР Сі Цзіньпін встановив 2030 рік, як крайній термін, коли Китай почне скорочувати викиди вуглецю. Планується, що протягом 10 років на дорогах країни з’явиться 1 млн водневих автомобілів. У субсидування таких проєктів, стимулювання досліджень та розробок китайський уряд інвестує сотні мільйонів юанів.
Як раніше повідомляв Autogeek, виробництво електромобіля Xiaomi довірять Great Wall.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: