in

GM створить невелику електровантажівку на універсальній платформі Lightning eMotors: деталі угоди

Lightning eMotors стане першим виробником спеціалізованих транспортних засобів General Motors. 

В рамках угоди двох компаній будуть випущені повністю електричні комерційні транспортні засоби класів 3-6.

За попередніми даними, Lightning eMotors буде електрифікувати загальні платформи для комерційних автомобілів GM середнього навантаження на підприємстві у Лавленді, штат Колорадо, США. Після цього готові шасі будуть доставляти виробникам комерційних транспортних засобів.

«Комерційні транспортні засоби та силові агрегати комерційних транспортних засобів є складними, з тисячами унікальних компонентів, що вимагають років розробки спеціального програмного забезпечення та тестування на дорозі, і Lightning має продукти, які використовуються сьогодні і готові для клієнтів, щоб запустити їх цього року», – зазначив Тім Різер, генеральний директор та співзасновник Lightning eMotors.

Окрім того в Lightning eMotors наголосили, що протягом останніх трьох років спостерігають «значне зростання замовлень від своїх клієнтів».

Компанія розробила гнучкий підхід до виробництва, який забезпечує масштабовану та економічно ефективну електрифікацію для спеціалізованих транспортних засобів середньої вантажопідйомності, таких як комерційні транспортні засоби, шкільні автобуси та машини швидкої допомоги. В Lightning eMotors наголошують, що електрифікація цих транспортних засобів призводить до значної економії експлуатаційних витрат, кращої продуктивності та нульових викидів.

Нагадаємо, на початку січня Lightning eMotors представила власне шасі для електричних комерційних транспортних засобів. Lightning eChassis вміщує акумулятори різних розмірів і конфігурацій, а також силові агрегати та колісні бази для підтримки різноманітних комерційних застосувань. Технологія буде доступна вже цього року. Lightning Motors працювала над розробкою нового шасі спільно з Metalsa, постачальником конструктивних компонентів і шасі для автомобільної і комерційної промисловості. eChassis доступний для шасі класів 4 і 5, а також для шасі з і без надбудови.

Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.

За матеріалами: electrive.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Ніяких 14 тисяч бронювань не було: електромобіль Faraday Future FF 91 опинився в центрі скандалу

Поліцейський автомобіль “фантом” потрапив у перше ДТП: водійка Lexus не постраждала