Згідно з останніми даними аналітичної компанії Euromonitor International, темпи зростання продажів електромобілів падають, тоді як зростання популярності гібридів прискорюється.
У 2024 році в усьому світі буде продано 16 мільйонів електромобілів порівняно з 14 мільйонами минулого року. Китай має найбільший ринок електромобілів у світі, і китайські бренди електромобілів продовжують досягати успіхів, тоді як інші виробники електромобілів відчувають труднощі. Очікується, що шість із 10 найкращих світових брендів з продажів електромобілів будуть китайськими виробниками.
У Британії, другому за величиною ринку електромобілів, продажі електромобілів зростають і досягли 500 000 продажів у 2024 році. На цьому ринку у 2024 році на електромобілі припало 22% продажів нових легкових автомобілів і 49% продажів позашляховиків і кросоверів.
Франсуа Развадаускас, менеджер з аналізу автомобілів і мобільності в Euromonitor International, виступаючи на Лондонській виставці електромобілів, зазначила, що продажі електромобілів сповільнилися через проблеми, пов’язані з недостатньою доступністю у плані ціни та дефіцитом зарядної інфраструктури.
За словами Развадаускас, у 2024 році у Західній Європі прогнозувалося зниження продажів електромобілів на 7,2%, тоді як продажі гібридних електромобілів у Китаї зросли на 67% за той самий період.
“Немає сумніву, що споживачі вважають за краще купувати гібридні транспортні засоби, так як вони стурбовані низькою дальністю ходу електромобілів. Багато виробників відмовляються від своїх цілей щодо електромобілів і обирають більш еклектичне поєднання силових агрегатів”, – додала вона.
На її думку, для того, щоб електромобілі були успішними, має бути більший вибір малих і середніх електромобілів, оскільки вибір може бути шляхом збільшення продажів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Peugeot показав новий електричний кросовер Peugeot e-5008.