in

Гібридний кросовер Renault Symbioz представили офіційно

Компанія Renault офіційно представила новий гібридний кросовер Symbioz, який, за словами компанії, нагадує місткі моделі з минулого, такі як Renault 16 та оригінальні Scenic і Espace.

Судячи з перших фото, новинка – це середній за розмірами кросовер C-сегменту з вражаюче великим вантажним відсіком. Кросовер оснащений 1,6-літровим бензиновим двигуном, що видає лише 94 к.с., але в поєднанні з основним електродвигуном потужністю 52 к.с. і стартер-генератором потужністю 24 к.с. забезпечує загалом 143 к.с. Крутний момент передається на передні колеса через автоматичну коробку передач.

Авто має 4413 мм у довжину, таким чином Symbioz займає місце між меншим Captur і більшим Austral, і створений на тій самій платформі CMF-B, що використовується в Captur і новому Clio.

Завдяки рухомому задньому ряду у похідному положенні багажний відсік може мати ємність від 492 до 624 літрів. У Renault кажуть, що всередині салону є ще відсіки загальним об’ємом 24,7 літра, включаючи суттєві 7 літрів у бардачку.

Покупці Symbioz можуть вибрати той самий скляний дах Solarbay із затемненням, який ми вже бачили на Scenic E-Tech, і в якому відсутність звичайних жалюзі покращує запас повітря над головами пасажирів на 30 мм (1,2 дюйма).

Затемнити панорамний дах можна натисканням клавіши, або голосовою командою за допомогою стандартної технології Google Assistant, вбудованої в 10,4-дюймовий вертикальний сенсорний екран. Замовити новинку від Renault можна, починаючи з липня. Відомо, що французький автовиробник оголосить ціну на новинку ближче до середини літа.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електрофургон Renault Master E-Tech Electric отримав запас ходу 460 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

За бажанням клієнтів: Stellantis зможе створювати авто з ДВЗ на базі електромобілів

На агрегатах Tesla: позашляховик Toyota Land Cruiser отримав електричну версію