Румунська марка Dacia, що належить Renault Group, продовжує гібридизацію своїх кросоверів Duster та Bigster.
Нова версія hybrid-G 150 4×4 карданного валу не має: передні колеса обертає 1,2-літрова “турботрійка”, але видає 140 к.с. і 230 Нм, вона також має 48-вольтовий стартер-генератор і 6-ступінчастий “робот” з двома зчепленнями, який передає всю потужність на передні колеса.

Задні колеса у такого кросовера обертає власний 48-вольтовий електромотор (31 к.с., 87 Нм), зістикований з двоступінчастим редуктором, цей електромотор живиться від 48-вольтової буферної батареї ємністю 0,84 кВт*год. Максимальна сукупна потужність силової установки – 154 к.с.
Повний привід версії hybrid-G 150 4×4 працює на швидкості до 140 км/год. Двоступінчастий редуктор на задній осі може відключати задні колеса на будь-якій нижчій швидкості для економії палива, але передбачений і постійний повний привід.
В інших їздових режимах повний привід підключається автоматично. Крім того, є спеціальний режим Hill Descent Control для контрольованого електронікою руху з гірки на швидкості від 3 до 30 км/год.
На низьких швидкостях Duster hybrid-G 150 4×4 може пересуватися виключно на електротязі – більшу частину часу (60%) у міських поїздках бензиновий двигун буде вимкнено.
Ще одна цікава особливість версії hybrid-G 150 4×4 полягає в тому, що 1,2-літровий двигун тут двопаливний – він може харчуватися як бензином, так і зрідженим нафтовим газом, на борту відповідно є два паливні баки, кожен об’ємом 50 л.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в Україні представили кросовер Renault Duster третього покоління.