Тимчасовий генеральний директор Lucid Марк Вінтерхофф заявив, що компанія спостерігає зростання кількості клієнтів Tesla, які обирають електромобілі Lucid, і скористався нагодою, щоб пролити трохи тіні на старіючу лінійку автомобілів Tesla.
За його словами, за останні п’ять років Ілон Маск змусив Tesla переключити свою увагу на автономне керування, нехтуючи при цьому лінійкою електромобілів. Він також додав, що Tesla за цей період випустила лише один новий автомобіль – Cybertruck, який виявився комерційним провалом.
В інтерв’ю Financial Times Марк Вінтерхофф додав, що автовиробник бачить зростання кількості клієнтів Tesla, які обмінюють свої автомобілі на Lucid Air, а тепер і Gravity.
“Ми спостерігаємо у своєму пакеті зростання колишніх клієнтів Tesla, це точно так, як у Європі, так і тут, у США. Справа в тому, що у Model S нічого не змінилося за 12 років, тому клієнти” активно шукають інші варіанти”, – зазначив Вінтерхофф.
На папері електромобілі Lucid справді вигідно відрізняються від Tesla Model S та Model X з точки зору характеристик та функцій. Lucid також пропонує більше опцій, ніж Tesla. Окрім того, багато хто також вважає дизайн Lucid більш розкішним за свою ціну, ніж мінімалістичний підхід Tesla.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla різко підвищила ціни на найдорожчий Cybertruck.