in

Euro NCAP почне “розбивати” вантажівки: за планами мінімізувати смертність на дорогах

Хоча вантажівки складають лише 3 відсотки всіх транспортних засобів на дорогах Європи, вони беруть участь у майже 15 відсотках смертельних зіткнень. Щоб усунути цю тривожну тенденцію, Euro NCAP, незалежний регіональний тестувальник безпеки дорожнього руху, розпочне тестування технологій допомоги водієві, спрямованих на підвищення безпеки вантажівок.

Як і у випадку з легковими транспортними засобами, Euro NCAP планує провести власну оцінку безпеки нових вантажівок, щоб дати операторам автопарків зрозуміти, які моделі купувати. Метью Ейвері, директор зі стратегічного розвитку, каже, що організація з безпеки працювала з містами, страховиками, транспортними компаніями, законодавцями та іншими, щоб розробити систему оцінювання, яка виходить за рамки державного регулювання.

“Нові нормативні вимоги змусили виробників підвищити рівень безпеки. Однак наша мета полягає в просуванні найкращих практик у безпеці транспортних засобів, а не просто в дотриманні мінімальних стандартів”, – сказав Евері.

Як пояснює доктор Міхіель ван Ратінген, генеральний секретар Euro NCAP, розмір і вага комерційних вантажівок роблять їх за своєю суттю більш небезпечними, ніж менші транспортні засоби, особливо для вразливих учасників дорожнього руху, таких як велосипедисти та мотоциклісти.

Щоб гарантувати безпеку, новий режим тестування Euro NCAP буде емулювати реальні зіткнення. Організація також хоче спершу зосередитися на технологіях допомоги водієві, запровадивши краш-тести лише у 2030 році, щоб зробити цю програму більш доступною для виробників вантажівок.

Основними технологіями безпеки, які Euro NCAP оцінюватиме перший час, є адаптивний круїз-контроль, автономне екстрене гальмування, система підтримки смуги руху, запобігання рушанню з місця, системи моніторингу сліпих зон тощо.

Відомо, що Euro NCAP тестуватиме транспортні засоби за секторами, зосереджуючись на авто для доставки по місту, вантажівках для розвезення по шосе, вантажівках для далеких перевезень, а також самоскидах і сміттєвозах. Перші рейтинги безпеки будуть опубліковані в листопаді 2024 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний седан Mercedes-Benz EQE отримав найкращі оцінки за результатами краш-тестів Euro NCAP.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний фургон Ford E-Transit оновили: отримав нову батарею та більший запас ходу

Плагін-гібридний мінівен Buick GL8 дебютував у Китаї: з  30-дюймовим дисплеєм та 400-сильною силовою установкою