Найбільший рівень прихильності до традиційних та електричних мікромобільних транспортних засобів у Китаї та Італії.
Результати власного дослідження щодо перспектив існування мікромобільних рішень опублікувала консалтингова компанія McKinsey. В опитуванні, проведеному у липні 2021 року, брали участь 6000 респондентів віком від 18 до 65 років, які проживають у країнах Європи, Китаї та США. Майже 70% із них заявили, що готові використати для щоденних поїздок на роботу електричні або традиційні велосипеди та мопеди.
Найвищий рівень готовності продемонстрували мешканці країн із давніми традиціями мікромобільності, таких як Італія та Китай – 81% та 86% відповідно. Цікаво, що у США, де населення тяжіє до особистих автомобілів та громадського транспорту, таких виявилося лише 60%.
На запитання: «Якому типу мікромобільного транспорту, ви віддали б перевагу для щоденних поїздок на роботу?» більшість респондентів відповіли – електричний чи традиційний велосипед. Найбільше таких виявилося все в тих же Італії та Китаї, по 49%. Причини такої схильності до велосипедів – зручність зберігання та менша вартість у порівнянні з мопедами. При цьому ті ж таки мопеди досить популярні серед китайців – 31%. Почасти, це пов’язано з тим, що у Китаї влада не вимагає наявності водійського посвідчення або страховки для керування транспортними засобами з максимальною швидкістю 25 км/год.
Що стосується електросамокатів, то наймешне бажаючих користуватися цим видом мікротранспорту серед мешканців Великої Британії та Китаю – 10 та 6% опитаних. Можливо, це пов’язано з тим, що в цих країнах або заборонені ці транспортні засоби з міркувань безпеки, або лише недавно дозволено їхнє використання. Найбільша частка користувачів електросамокатів у Франції – 18%.
У глобальному масштабі віддати перевагу велосипедам готові 40% населення, мопедам – 16%, электросамокатам – 12%. Майже третя частина опитаних – 31% – не хочуть використовувати мікромобільність або віддають перевагу іншим видам транспортних засобів.
Як раніше повідомляв Autogeek, перші електробайки Arc Vector вже готові до відправки.