in ,

Електричну вантажівку Mercedes-Benz eActros 600 випробували 44-градусною спекою

Компанія Mercedes-Benz Trucks успішно завершила випробування свого електричного напівпричепа eActros 600, раніше відомого як eActros LongHaul. Протягом п’яти тижнів тягач курсував дорогами Андалусії на півдні Іспанії при температурі близько 44 ºC, а потім повернувся до центру розробки Mercedes-Benz Trucks у Ворт-ам-Рейні, Німеччина. Загалом вантажівка проїхала своїм ходом 1931 км. У ході передсерійних випробувань інженери перевірили терморегуляцію акумуляторного блоку, швидку зарядку та роботу кондиціонера за умов високих температур.

Зовні eActros 600 схожий на бензиновий тягач Actros та електровантажівку eActros 300. Три акумуляторні блоки загальною ємністю 600 кВт•год забезпечать новинці запас ходу близько 500 км. Це набагато менше заявлених 805 км, які, зі слів виробника, Tesla Semi проїжджає при повному навантаженні 37 195 кг.

Від зарядного пристрою потужністю 1 МВт літій-залізо-фосфатний акумулятор eActros 600 поповнюється від 20 до 80% ємності за 30 хвилин. У рух вантажівку приводять два електродвигуни, встановлені на одній осі. Сукупна пікова потужність агрегатів – 815 к.с.

Світова прем’єра Mercedes-Benz eActros 600 відбудеться 10 жовтня. Виробництво електровантажівки розпочнеться у 2024 році. Але до цього на нього чекають випробування в реальних умовах експлуатації за участю потенційних клієнтів.

Як раніше повідомляв Autogeek, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Китайські електромобілі до 2030 року відвоюють понад 33% світового ринку: дослідження

Інвестування в Америку: влада США виділяє $15,5 млрд на розвиток виробництва електромобілів