in ,

Електровантажівки Mercedes-Benz перевірили в умовах морозів: результати не афішують

21C0085_003

Серійне виробництво важкої вантажівки Mercedes-Benz eActros почнеться у 2021 році, низькопідлогової eEconic – роком пізніше.

Mercedes-Benz випробував холодом міську електричну вантажівку eActros та побудовану на її основі низькопідлогову вантажівку eEconic. Несподівані морози дозволили компанії провести зимовий етап випробувань тягачів у Німеччині. Інженери марки перевірили роботу електродвигуна та тягових батарей. Результати випробувань не розголошуються, але заявлено, що електровантажівки повністю працездатні при низьких температурах.

Прем’єрний показ Mercedes-Benz eActros відбувся у вересні 2020 року, під час презентації GenH2 – першої вантажівки німецької марки на водневих паливних елементах. Обіцяний запас ходу – понад 200 км у звичайній версії та до 500 км у далекобійній модифікації eActros LongHaul. Серійне виробництво тягача почнеться до кінця 2021 році, версія LongHaul встане на конвеєр у 2024-му.

Mercedes-Benz eEconic компанія анонсувала минулого року, але дизайн автомобіля не показали. Судячи з опублікованих фото, зовні eEconic нічим не відрізняється від дизельного аналога. Технічної інформації про модель, поки немає. Імовірно, технічно eEconic буде ідентичний старшому eActros: ведучий електроміст ZF AVE та акумуляторний блок ємністю 240 кВт·год. Запас ходу складе близько 100 км.

Як повідомили в Daimler Trucks, клієнтські випробування низкопідлогової електровантажівки для муніципальних служб почнуться цього року, а серійне виробництво – у 2022-му.

Як раніше повідомляв Autogeek, DHL та Volvo Trucks починають випробування електровантажівки в Європі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

General Motors не вистачає акумуляторів: концерн побудує ще один завод з випуску батарей у США

В лютому українці “переключились” з електромобілів на гібриди: свіжі дані