in

Електромобілям Citroen e-С4 і e-С4 X додали потужності та збільшили запас ходу до 420 км

Стартували продажі електромобілів Citroen e-C4 і e-C4 X, які можуть похвалитися більш потужним двигуном і збільшеним запасом ходу до 420 км. Завдяки застосуванню нової комбінації електродвигуна та батареї на цих двох моделях Citroen став єдиним масовим брендом, який пропонує два електромобілі в сегменті C.

Це збільшення запасу ходу майже на 17% повʼязане з поєднанням нової акумуляторної батареї ємністю 54 кВт*год і нового більш ефективного та потужного двигуна, потужністю 115 кВт (156 к.с.). Окрім модифікації Shine, тепер доступна і Live, Feel і Feel Pack, що має запас ходу до 360 км, поєднуючи двигун потужністю 100 кВт (136 к.с.) з акумулятором ємністю 50 кВт*год.

Ці дві електричні пропозиції є основою стратегії електрифікації Citroen, яка спрямована на те, щоб зробити перехід на електромобілі простішим. У компанії поділяють філософію балансу ємності батареї та потужності швидкої зарядки 100 кВт, підтримуючи конкурентоспроможну ціну та пропонуючи універсальність використання.

З цим новим електромобілем Citroen привернув до себе увагу у сегменті С і чітко позиціонує себе як головного гравця на ринку.

Незважаючи на збільшену ємність акумулятора, час підзарядки не збільшується. Для e-C4 та e-C4 X доступні два типи бортових зарядних пристроїв для будь-якого використання та будь-яких рішень для заряджання: однофазний зарядний пристрій на 7,4 кВт у стандартній комплектації та, як опція, трифазний зарядний пристрій на 11 кВт.

Крім того, e-C4 і e-C4 X сумісні зі швидкою зарядкою: від станції на 100 кВт заряджання від 20% до 80% відбувається менш ніж за 30 хвилин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla запровадила доплату за збільшення максимальної швидкості в електромобілях

Китайці презентували електричний позашляховик Baojun Yep за $14400 у пʼятьох кольорах