На 100 000 реалізованих автомобілів зареєстровано лише 25 випадків спалаху електромобілів.
Найбільш пожежонебезпечними являються гібриди – 3475 випадків загорянь на 100 000 проданих автомобілів. На другому місці – бензинові моделі зі 1530 випадками пожеж на ті ж 100 000 одиниць і лише на третьому – електромобілі. Про це йдеться в аналітичному дослідженні американської страхової компанії Auto Insurance EZ, яке базується на даних про продажі нових автомобілів Бюро транспортної статистики (BTS) та загоряння автомобілів Національної ради з безпеки на транспорті (NTSB) США.
Виходячи з цих даних, у разі ДТП ймовірність спалаху бензинового автомобіля у багато разів вища, ніж у електричного. Але назвати опубліковану Auto Insurance EZ статистику такою, що відображає справжню ситуацію на дорогах, не можна, оскільки «батарейні» автомобілі не такі поширені, як бензинові. Фактично, із приблизно 200 000 випадків автопожеж, зафіксованних на території США у 2020 році близько 100 000 випадків – це автомобілі з бензиновим двигуном, 16 000 – гібридні і лише 52 випадки – електромобілі.
За даними Auto Insurance EZ, найпоширенішою проблемую гібридних та повністю електричних моделей залишаються аккумулятори, а не електропроводка, як це могло б здатися. Тоді як бензинові потрапляють на сервіс через витік палива, короткі замикання та антиблокувальні гальмівні системи. Так, у 2020 році п’ять з дев’яти об’явлених сервісних кампаній у США стосувалися бензинових автомобілів, причому чотири з них займають перші рядки рейтингу.
Безумовним «лідером» за масштабами відзиву був бензиновий Hyundai Elantra – 430 000 автомобілів. На другому місці – Kia Cadenza Kia Sportage – 380 000 од., на третьому – Honda Odyssey – 250 000 од. Причина завжди одна – коротке замикання.
Четверта позиція за бензиновими Hyundai Genesis та Genesis G80 – 95 000 од. Причина – антиблокувальна система (ABS). Наступні два рядки за електромобілями – Hyundai Kona (82 000 од.) та Chevrolet Bolt EV (70 000 од.). Обидва потрапили на сервіс через проблеми з батареями.
Сьоме та восьме місця за гібридами. Сьомий з результатом 27 600 одиниць Chrysler Pacifica. Восьмий рядок розділили BMW 530e, xDrive30e, Mini Cooper Countryman All4 SE, i8, 330e, 745Le xDrive, & X5 xDrive45e – сумарно 4500 од. В усіх випадках причиною відкликання стала батарея.
Останній рядок «антирейтингу» за бензиновими McLaren Senna та McLaren 720S – 2800 од. В обох виявився витік палива.
Також аналітики відзначили відмінності у складності гасіння автомобілів з різними типами силових установок. Найпроблемніші з цього погляду – електромобілі, оскільки літій-іонні тягові батареї дуже складно охолодити. Навіть через 24 години після зупинки автомобіля вони залишаються достатньо теплими, щоб знову спалахнути. Водночас електромобілі не спалахують, як бензинові, а при належному обслуговуванні та контролі з боку власника цілком безпечні.
Як раніше повідомляв Autogeek, масштабне загоряння електробусів в Китаї потрапило на відео камер спостереження.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: