BMW працює над електричною модульною платформою Neue Klasse, яку планують презентувати в 2025 році.
Вона буде універсальною та замінить собою архітектури FAAR та CLAR.
На основі Neue Klasse можна буде будувати автомобілі з переднім, заднім та повним приводом, встановлювати різні акумуляторні батареї та міняти довжину колісної бази, ширину колії, кліренс і встановлювати колеса діаметром від 18 до 22 дюймів.
Після презентації в 2025 році Neue Klasse стане електричною альтернативою платформи третьої серії та буде основою для всіх наступних автомобілів BMW. Очікується, що до 2030 року не менше 50% автівок бренду побудують саме на цій платформі.
Її виготовлять з алюмінію та сталі. Окрім електромобілів на основі Neue Klasse можна буде будувати гібриди та автівки, що їздять на водневих елементах.
Першою моделлю, яка використає нову платформу, стане електричний седан з кодовою назвою NK1. Саме він буде альтернативою 3-ої серії. Електромобіль оснастять трансмісією шостого покоління з більш ефективними електродвигунами, що працюватимуть разом з батареями підвищеної щільності на 800 В, які забезпечать пробіг в 700 км на одному заряді. При цьому заряджати такі батареї можна буде при потужності в 350 кВт.
NK1 побудують з екологічно чистих матеріалів, щоб максимально зменшити його вагу. BMW оновить дизайн, зібравши автівку на видовженій колісній базі, що дасть можливість максимально використати внутрішній простір.
Дебют електромобіля також запланований на кінець 2025 року. Він відбудеться після презентації електричних i4, i5 и i7, що засновані на нинішній архітектурі CLAR.
Як раніше повідомляв Autogeek, BMW не збирається випускати електромобілі з запасом ходу більшим 600 кілометрів. І це на фоні того, що автовиробники постійно шукають способи збільшити пробіг акумуляторних автівок.
По матеріалах: carscoops.com.