BMW не збирається випускати електромобілі з запасом ходу більшим 600 кілометрів.
І це на фоні того, що автовиробники постійно шукають способи збільшити пробіг акумуляторних автівок.
Керівник проекту BMW i4 Девід Ферруфіно пояснив, що німецька компанія не ставить перед собою ціль збільшення пробігу своїх електромобілів через бурхливий розвиток зарядної інфраструктури та збільшення станцій.
“Запас ходу в 1 000 кілометрів не є нашою ціллю. Оптимальний пробіг, до якого ми прагнемо, це 600 кілометрів, якщо говорити про електромобілі. Що ж до гібридних автівок, то це 100 кілометрів”, – зазначив Ферруфіно.
Також він додав, що діапазон електромобіля напряму залежить від сегменту в якому він конкурує.
“Наприклад, ми не вважаємо, що міському електромобілю BMW i3 потрібен пробіг в 600 кілометрів. Однак це буде зручною опцією для власників електричних BMW iX або i4”, – сказав Ферруфіно.
Він нагадав, що на одній зарядці BMW i4 2022 року може проїхати до 590 км, а при підключенні до зарядної станції потужністю в 200 кВт його акумулятор за 31 хвилину можна поповнити від 10 до 80%.
“На сьогоднішній день ми не лише досягли прогресу в технології акумуляторів, ми також маємо обширну мережу зарядки, яка стрімко зростає. Подорож по Європі, від Норвегії до Італії можна здійснити з комфортом”, – резюмував керівник проекту BMW i4.
Як раніше повідомляв Autogeek, можливості автономної системи управління електричного кросовера BMW iX наочно продемонстрували на випробувальному полігоні.
По матеріалах: carscoops.com.