in

Електромобілі поза конкуренцією: високі технології та літаючі авто виявилися нецікавими для відвідувачів CES 2022

Цього року в центрі уваги відвідувачів виставки споживчої електроніки у Лас-Вегасі опинився електротранспорт.

Незважаючи на побоювання, пов’язані з новим штамом Covid-19 та відмовою від участі у Consumer Electronics Show (CES) деяких відомих компаній, повернення виставки з віртуального світу до залів виставкового центру The Venetian Expo Center у Лас-Вегасі виявилося дуже успішним. Традиційно, на CES 2022 учасники привезли цілу низку високотехнологічних новинок, від відео-ігор до дронів, але найбільшу увагу було зосереджено навколо електромобілів.

Футуристичні концепти та демонстрації від автовиробників дали прихильникам авто безліч приводів для хвилювання. Однією з таких «хвилюючих» новинок став електричний пікап Chevrolet Silverado, про випуск якого у ході віртуального виступу оголосила генеральний директор General Motors Мері Барра. Як з’ясувалося пізніше, після презентації на CES 2022, весь тираж стартової версії електропікапа вартістю 105 000 доларів розкупили за 12 хвилин. Цікаво, що минулого року GM дивував літаючим концептом з вертикальним зльотом-посадкою Cadillac eVOL, від якого в подальшому відмовилися.

Серед новинок цьогорічного шоу у Лас-Вегасі електромобіль Sony Vision-S 02, безпілотний «будинок на колесах» LG Vision Omnipod і позашляховик BMW IX Flow, здатний змінювати колір кузова в залежності від настрою водія.

Також у рамках CES 2022 відбулася презентація підключеної до «хмари» інтелектуальної платформи даних про транспортні засоби BlackBerry IVY, розробленої канадською телекомунікаційною компанією BlackBerry спільно з Amazon Web Services (AWS). Ця платформа сумісна з більшістю операційних систем та хмарних платформ і не вимагає спеціальних навичок роботи із вбудованим або автомобільним програмним забезпеченням. Зі слів представників компанії, вона забезпечить розробникам та автовиробникам надійний та безпечний спосіб обміну даними між транспортними засобами.

Крім того, BlackBerry оголосила про стратегічне співробітництво з PATEO, провідним китайським OEM-виробником і постачальником технологій та продуктів для Інтернету транспортних засобів (IoV), в рамках якого BlackBerry IVY буде інтегрований у рішення PATEO для інтелектуальної цифрової кабіни. Це партнерство закладає основу для розробки нових автомобільних послуг та створення нових можливостей для бізнесу на китайському ринку.

Зі слів головного виконавчого директора BlackBerry Джона Чена, BlackBerry IVY «набагато перевершує» більшість аналогічних програм, що дозволить компанії зайняти своє місце у сегменті електромобілів.

«Новий ринок – це бортова платформа даних, яка надає можливість безпечно переміщати дані з хмари у автомобіль і назад, а в процесі – отримувати цінну інформацію та аналіз про все, що знаходиться всередині та зовні вашого автомобіля», – сказав Чен у віртуальному інтерв’ю американському каналу Fox Business.

Як раніше повідомляв Autogeek, учасники CES 2022 прокаталися на електромобілях Tesla тунелем Vegas Loop.

За матеріалами: BlackBerry

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Як вам таке: словацький літаючий кабріолет AirCar отримав дозвіл на перельоти

Автомобілі MINI з ДВЗ отримають друге життя й стануть електромобілями: що потрібно знати про проект Recharged