Компанії Nissan вдалося знизити собівартість електромобілів нового покоління на 10%.
Цьому сприяло впровадження технології SUMO (simultaneous underfloor mounting operation, одночасний монтаж під підлогою). Цей метод полягає в одночасній установці всіх компонентів трансмісії із знімної панелі, що піднімається до кузова. Передня, середня та задня частини такої панелі складаються з взаємозамінних модулів, які можуть використовуватися в різних компоновках для електромобілів, гібридів та автомобілів з ДВЗ.
SUMO вже застосовується для пробного складання електричного кросовера Ariya на заводі Nissan у японскьому місті Тотігі. Перетворення його в так звану «Інтелектуальну фабрику Nissan» обійшлося компанії у $296 млн. Значну частину цих коштів витратили на закупівлю високоточних роботів. На їхні плечі ліг монтаж обшивки стелі і передньої панелі, що дозволило значно підвищити якість складання та знизити витрати робочого часу.
Інноваційні методи використовуються і на інших етапах робіт. Зокрема, під час намотування мідного дроту для двигуна електричного кросовера Ariya. Як стверджують в компанії, це перший приклад масового виробництва восьмиполюсного електродвигуна, в якому відмовилися від використання постійних магнітів.
Скоротити часові витрати та шкідливі викиди в атмосферу дозволило об’єднання у один процес фарбування кузова і бамперів. Тепер для цього використовується нещодавно розроблена фарба на водній основі, яка затвердіває при більш низьких температурах. Економія електроенергії при цьому складає 25%. Новий робот використовується і для контролю якості покриття. Якщо раніше вдавалося виявляти частинки пилу розміром до 0,5 мм в діаметрі, то тепер – не більше 0,3 мм.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Nissan розповіли, як досягають спеціального аромату салону в нових автомобілях.
За матеріалами: Nissan
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: