in ,

Електромобілі Ford навчилися підзаряджати один одного: які моделі отримають технологію

Технологією реверсивної зарядки укомплектували електричні пікапи Ford F-150 Lightning та гібридні F-150 PowerBoost Hybrid.

Розроблена компанією система Pro Power Onboard – це розетка на 240 В, призначена для підключення зовнішніх пристроїв. За даними виробника, використання реверсивної зарядки дозволяє за годину збільшити запас ходу кросовера Ford Mustang Mach-E на 36 км, пікапа F-150 Lightning – на 21 км, фургона Ford E-Transit – на 16 км.

Систему Pro Power Onboard вже пропонують для Ford F-150 Lightning та F-150 PowerBoost Hybrid 2021 модельного року, де її потужність складає 7,2 та 9,6 кВт відповідно. Окрім підзарядки інших електромобілів, система використовується для живлення різноманітного електроінструменту, що, ймовірно, зацікавить співробітників екстрених служб, будівельників та інших фахівців, яким доводиться працювати у місцях, де немає можливості підключитись до ліній електропередачі.

Продажі електропікапу Ford F-150 Lightning на американському ринку розпочнуться навесні 2022 року. Новинку запропонують у двох версіях, які відрізняються потужністю силової установки, ємністю батареї й, відповідно, запасом ходу. Так версія зі стандартною батареєю ємністю 98 кВт•год та силовою установкою потужністю 432 к.с. (1051 Нм) зможе проїжджати до 370 км. Пікап з батареєю на 131 кВт • год запропонує 571 к.с. (1051 Нм) та 482 км пробігу. Старша модель здатна прискорюватися з 0 до 96 км/год лише за 4,4 секунди.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричний безпілотник Ford почав доставляти продукти людям похилого віку.

За матеріалами: Drom

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Запуск виробництва не за горами: на Gigafactory Berlin помітили перші Tesla Model Y

Про зарядку від розетки можна забути: Toshiba розробила сонячні батареї нового покоління