Район затоки Сан-Франциско має один із найвищих показників впровадження електромобілів в США, і саме в цьому районі викиди від легкових транспортних засобів впали на 2,6 відсотка між 2018 і 2022 роками. Це допомогло зменшити викиди CO2 на 1,8 відсотка.
Незважаючи на всі обіцянки, що електромобілі будуть менше забруднювати повітря і допомагатимуть планеті в майбутньому, їх впровадження знаходиться на настільки ранній стадії, що немає багато реальних доказів їх ефективності. Але нове дослідження, опубліковане в журналі Environmental Sciences & Technology, показує, що викиди CO2 стабільно знижувалися на 1,8 відсотка на рік між 2018 і 2022 роками у районі Сан-Франциско.
Якщо говорити точніше, то викиди від транспортних засобів скорочувалися на 2,6 відсотка на рік за цей період часу, і ключове завдання вчених стосувалось того, як відрізнити їх від промислових викидів CO2. Як не дивно, але пандемія насправді допомогла команді зрозуміти, як відрізнити забруднення від легкових транспортних засобів, комерційних вантажівок і промисловості. Локдаун, введений у розпал пандемії, допоміг команді розібратися в тонкощах різних видів забруднювачів.
Рональд Коен, професор хімії в Берклі, який почав установку датчиків CO2 для цього дослідження ще в 2012 році, сказав, що ці відкриття є прямим свідченням того, що електромобілі справді впливають на довкілля. Але щоб досягти цілі Каліфорнії щодо нульових викидів до 2045 року, Коен каже, що викиди повинні падати на 3,7 відсотка на рік.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, країнам ЄС не вдається зменшити викиди автомобілів у повітря.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: