in

Електромобіль, дизель, чи на водні: Renault показав новий Master одразу у кількох версіях

Компанія Renault представила комерційний автомобіль Master, який вперше за 13 років отримав повністю новий дизайн. Лінійка новинки французького автопрому включатиме дизельні, повністю електричні та водневі силові агрегати.

Оновлений зовнішній вигляд запозичив стилістику пасажирської лінійки Renault, включаючи С-подібні світлодіодні фари в стилі Megane, нову емблему на ін. Цікаво, що в той час як стандартна палітра кольорів включає 7 варіантів, існує понад 300 спеціальних відтінків на вибір.

Коротший капот, зменшений кут лобового скла та вужча задня частина нового покоління роблять його значно аеродинамічнішим, ніж його попередник, що забезпечує “найвищу ефективність у своїй категорії”. Renault стверджує, що викиди CO2 моделі з дизельним двигуном на 39 г/км нижчі, ніж раніше. Так само, повністю електричні версії пропонують на 20% покращення споживання енергії.

Нова платформа Renault Master сумісна з дизельними, електричними та водневими силовими агрегатами. Дизель Blue dCi доступний у чотирьох варіантах потужності: 105 к.с., 130 к.с., 150 к.с. або 170 к.с., споживаючи при цьому менше пального та викидаючи менше частинок CO2, ніж раніше. Дизельні двигуни можуть працювати як з механічною, так і з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Електричний Renault Master приводиться в рух одним електродвигуном потужністю 129 к.с., або 141 к.с. з крутним моментом в 300 Нм. Менш потужна версія оснащена акумуляторною батареєю ємністю 40 кВт*год, що забезпечує запас ходу в 180 км. Інша модифікація має батарею на 87 кВт*год, що збільшує запас ходу до 410 км. Електромобіль підтримує швидку зарядку постійного струму потужністю 130 кВт.

Усередині авто має 10-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи OpelR Link із вбудованим Google, нову цифрову панель приладів та ін. Фургон доступний у більш ніж 40 версіях з різною довжиною, висотою та конфігурацією вантажного відділення. Місткість коливається в межах 11-22 кубічних метрів, а корисне навантаження – до 4 тонн.

Renault Master вироблятиметься у Батілі, Франція, а всі версії збиратимуться на одній конвеєрі. Ціни будуть оголошені ближче до виходу на ринок, який заплановано на весну 2024 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mitsubishi інвестує $213 млн у електромобілі Renault.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Більші екрани та потужніша гібридна установка: кросовер Toyota Yaris Cross оновився

Toyota може відродити класичне купе Celica у вигляді електромобіля