Honda озвучила нову порцію інформації про майбутній електричний міні-фургон N-Van e. Фактично йдеться про електричну версію однойменної бензинової моделі, анонсовану в грудні 2022 року. Цим і пояснюється їхня зовнішня подібність, хоча є й відмінності. Наприклад, бампер електрофургона виготовлений із переробки.
Електричний N-Van позиціонується як транспорт для ділового та особистого користування. Для забезпечення просторого салону з низькою плоскою підлогою тонка акумуляторна батарея встановлена під підлогою вантажного відсіку. Тип та ємність блоку не уточнюються, але запас ходу обіцяний на рівні 210 км. Завдяки додатковому режиму ECON водій може знизити споживання енергії кондиціонером та збільшити запас ходу.
Переднє пасажирське та задні сидіння можна скласти, щоб звільнити більше місця для вантажу. Для полегшення завантаження та розвантаження від центральної стійки, яка зазвичай зустрічається в автомобілях із пасажирської сторони, вирішили відмовилися.
На ринку Honda N-Van e буде доступний у трьох комплектаціях: L4, FUN та L2. Для кожної з них передвачено свій набір додаткового обладнання. Це може бути як комплекс систем безпеки Honda SENSING ADAS, так і галогенні фари з кількома відбивачами.
Новинка оснащена системою Vehicle to Home (V2H), що дозволяє в екстрених ситуаціях підключати будинок до акумулятора автомобіля. Також мініфургон може забезпечувати енергією побутові прилади та електроінструменти, оскільки являється портативним силовим пристроєм потужністю 1500 Вт.
Презентація прототипу Honda N-Van e відбудеться наприкінці жовтня на виставці Japan Mobility Show. Наразі він проходить тести на запас ходу, продуктивність, надійність акумулятора та ефективність зарядки.
У Японії продажі Honda N-Van e розпочнуться навесні 2024 року. Стартовий цінник електричного міні-фургону складе 10 000 доларів, хоча під час минулорічного анонсу йшлося про 7000 доларів.
Як раніше повідомляв Autogeek, легендарна Honda NSX отримає електричного наступника.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: