Вперше в історії власники електромобілів заявили, що задоволені машинами в плані економії ними палива.
Про це свідчить дослідження JD. Power 2019 Japan Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL).
Спеціалісти з компанії JD. Power відібрали для дослідження 58 електричних моделей провідних світових автовиробників. Деякі із них уже фігурували в минулорічних дослідженнях і показали позитивний ріст показників.
В JD. Power не використовують паспортні дані конкретно взятого авто, а спираються на думку власників електромобілів, які мали відповісти на два питання – запас ходу на одному заряді і витрата енергії.
По першому показнику електромобілі іще очікувано “пасуть задніх” і не дотягують до середнього показника по промисловості (6,07 бала проти 6,5 з 10), а от по витраті палива “зелені” машини обійшли авто з ДВЗ (6,75 бала проти 6,26).
Дослідження показало, що загальний індекс ефективності для електромобілів склав 644 бали з 1000 можливих. При тому, що середній по всій промисловості – 636 балів з 1000 можливих.
Таким чином можна сказати, що власники електромобілів оцінюють свої машини як більш ефективні, ніж авто з паливними двигунами.
“Не дивлячись на те, що електромобілі ще мають певні проблеми з пробігом, у них з’явились і сильні сторони в порівнянні з авто з паливними двигунами. Якщо “зелені” машини будуть розглядатись в якості реалістичного варіанту для покупців, то картина майбутнього автомобільного ринку може кардинально змінитись”, – відмітили в JD. Power.
Як раніше повідомляв Autogeek, пальне для автомобілів не може конкурувати з електроенергією за нинішньої ціни. Експерти вважають, що вартість нафти за даних умов не повинна перевищувати 20 доларів за барель. Поки ж ціна буде зберігатися на поточному рівні, економіка відновлюваної енергії унеможливлює конкуренцію нафти.
По матеріалам: jdpower.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: